Ana içeriğe atla

Annemin Arkadaşını Öyle Bir Becerdim ki

Merhaba arkadaşlar. Üniversitede okuyan 21 yaşında bir gencim. Çok enteresan bir hikayemi sizlerle paylaşmak istiyorum. Üniversiteye başlamadan önce dershaneye gidiyordum ve diğer zamanlarda da evde kendim sınava hazırlanıyordum. Bize çok sık gelen annemin Sinem diye bir arkadaşı vardı. Ne zaman beni ders çalışırken görse bana stres yapmamamı söyler ve rahatlatmaya çalışırdı. Sinem abla ile artık çok samimi olmuş ve onu beğenir olmuştum. Aslında onunda garip bir hayat hikayesi var.Sinem bundan üç yıl önce başka birine aşık olmuş.Eşinden bu yüzden boşanmış bankacı bir kadındır.Normalde hikayesini kimse bilmez annem bilir ve diğer insanlar yadırgayacağı için kimselere anlatmaz.Bizler eşinin aldattığını bu yüzden ayrıldığını biliriz.Bende annem ile konuşurken duymuştum olayı.Sinem abla uzun boylu fit bir vücuda sahip kızıl saçlı iş kolik gözlüklü seksi bir kadındır.Bazı zamanlar babam ile sohbete girince annemin kıskandığını gözlerinden anlarım ben.Ama annem sırdaşı Sinem ablayı çok severdi.Sinem abla annem ile yaşıt 34 yaşında bir bayandı.Bazen çıktığı adamları anneme anlatır son olayı ise mağaza sahibi biri ile ciddi ilişki yürütürken adam tarafından aldatılmasıdır.Bir gün kapı çaldı.Annem kapıyı açtı ben odamda ders çalışıyorum tabi.Sinem ablayı son sevgilisi mağaza sahibi adam aldatmış bu kadında adamı yakalamış aldattığını öğrenmiş.Tabi kimsenin hakkı kimsede kalmaz kocası artık nasıl bir beddua ettiyse.Ben yadırgamıyor ama bu şekilde düşünüyordum.
Uzun süre oturdular.Sinem abla ağlıyor annem kahve yapmış teselli ediyordu.Annem kadına çok güzel bir kadınsın sen değmez ağlamaya boş ver diyordu.Akşama doğru kalkıp evine gitti.Ertesi gün işten izin almış yeni bir sayfa açmış anneme gelip anlatıyordu.Artık hayatıma bakacağım nasıl mutlu oluyorsam öyle yaşayacağım filan diyordu.Kendi için yaşayacak kimseye aşık olmayacakmış.Zaten olmuştu olacağı kadar evlilik hayatını bile aşk yüzünden bitirmiş bir kadındı.Neyse kalkacağı zaman Mert bana yardım edebilir mi diye sordu.Benim odanın kapısı açık kulak misafiri oluyordum.Annem önce ders çalışıyor ama sen sor istersen dedi.Sinem abla seksi bir pembe tayt giymiş o kadar ince ki taytı amı olduğu gibi şekli meydana çıkmıştı.Odaya girince dikkatimi hemen amının şekli çekti.Kafamda farklı şeyler oluşmaya başlamıştı.Sordum ne yapacağız diye.Sinem ağır koltukları tek başına çekemediğini perde asarken merdiveni tutulması gerektiğini söyledi.Ben içimden işimiz var demeye başladım düşünemedim olayları.Tabiki dedim nazik bir dil ile aşağı indik.Bir kaç koltuğu çektim çektiğim koltukların altlarını siliyor ben oturuyordum öyle bir domalıyordu ki benim alet istemeden kazık gibi oldu.Çünkü tayt tan arka deliği ve amı iyice belirginleşmişti.Elimi sikime koyup kapatmaya çalıştım.Olmadı yastık bastım.Suçum neydi ergen azgın bir adamdım bende.Neyse koltuk işi bitmişti.Perde asarken hayal bile edemiyordum.Merdivenin altına geçtim.Sinem abla merdivenlerden yukarı çıkıyor alttan gördüğüm manzara mükemmel görünüyor artık dayanamıyordum.Kadının alttan amına yapışmayı planladım bir ara.Sonra tepkisi kötü olur diye heyecanladım korktum açıkçası vazgeçtim.Ama ölüyordum azgınlıktan.Bir iki pencerenin perdesini o astı.Artık yorulduğunu diğerlerine yardımcı olmamı istedi.Tabi dedim.Artık merdivene ben çıkacaktım.Ama sikim kazık gibi olmuş giydiğim şortu havaya kaldırmıştı.Nasıl çıkacaktım.Önce tuvalete gitmek istedim.Tuvalette sıktım biraz insin diye ama mümkün mü o güzelim amı ve popoyu görünce inmez tabi.Yapacak bir şey yok dedim zaten kadın anlarsa belki sikerim düşüncesi ile lavabodan çıktım ve merdivenlere doğru koyuldum.Çıktım perdeyi asarken Sinem abla sikimi görmüş kızarmış gülümsüyordu.Ben hiç bir şey olmamış gibi diğer perdeye geçelim dedi.Yatak odasının perdesindeydi sırada.İçeri girdiğimde seksi külotlar yıkanmış yatağın kenarlarına serilmiş bir vaziyette duruyordu.Kadın çok rahat normalmiş gibi işe devam ediyordu.Merdivene çıktım perdeyi asarken bir elin sikimi tuttuğunu hissettim.Dönüp baktığımda Sinem Abla dayanamamış sikimi avuçluyordu.İşte bu dedim.Napıyorsun demeden hemen şorttan çıkardım sikimi.Merdivenden bir kaç basamak indim ve ağzına doğru götürdüm sikimi.Eli ile tutuyor ufffffff diye ses çıkarıyor ağzına sürüyordu aleti.Ben mest olmuştum sikecektim artık.Hayallerimi otuz birlerimi süsleyen bir kadındı Sinem abla.Ağzına almaya yalamaya başladı.Dondurma gibi yalıyor dilini sikimin etrafında gezdiriyordu.Alet zaten kazık gibiydi.Benim alet normalden biraz büyük ve beyaz tenlidir.Aşağı indim.Seksi taytlı Sinem ablayı yatağına uzattım.Dudaklarına yapıştım hemen.Dudaklarını emiyor elimle de memelerini açmaya çalışıyordum.Aşağı doğru inmeye başladım.Memelerine geldiğimde Tişörtünü çıkardım hemen.Sütyen dantelli füze gibi memeleri vardı.Taş gibi bir kadındı Sinem.Sütyeninden memelerini çıkardım uçlarını emiyordum oda kafamı okşuyor evet bebeğim diyordu.Dilim ile memelerinin altından göbeğine indim.Kadın yanıyordu resmen.Daracık gördüğüm taytının am kısmına kadar yalayarak indim.Önce taytının üzerinden amını öpmeye başladım.Kendinden geçiyor hadi çıkar artık diyordu.Yok olmazdı ben o seksi taytın tadını çıkaracaktım.Arkasını dönderdim hemen.Popolarını öpüyor kokluyordum taytın üzerinden.Arkası dönük vaziyette taytını aşağı doğru soydum.Çok ince beyaz parlak bir çamaşır giymişti.Arkaya kafamı sokarak çamaşırını çıkarmaya başladım.Yalıyarak çamaşırını indirdim.Hemen kafamı arkadan ön deliğine doğru soktum ve ağzıma alıyordum.
Yalamaya devam ettim.Kadının poposu ben yaladıkça havaya kalkıyor indiriyordu.Dilimin tamamını içine sokmak istiyordu.Arkası dönük vaziyette iken altına yastık koydum amı biraz daha dışarı doğru çıkmıştı.Kız arkadaşım ile böyle sürtünürdük zamanında.Sikimi deliğinde gezdirmeye başladım.Ahhhh bebeğim canım offfff hadi sok sikini içime boşalalım sik beni aşkım sikkkkkk diye iniliyordu.Sikimi amında gezdirdikten sonra sokmaya başladım.İçine gidip geldiğini bu pozisyonda izleyebiliyordum.Her içine girip çıktıkça sikimin kenarlarına amının beyaz suyu sürtülüyordu.Önceden ilişkilerim olmuştu ama ilk defa görüyordum.Boşalıyordu hep.Sinem abla aşırı derecede boşalan bir kadınmış orada anladım.Sokmalarım hızlandıkça bu kadın titriyor sikimin kenarlarından sular akıyordu.Çok zevkliydi ben sadece filmlerde olacağını zannediyordum fışkırtarak boşalma varmış mükemmeldi.Devam ettim zor dayandım ama boşalmamak için.Yaparken bazen duruyor boşalmamı geciktiriyordum.Neyse devam ettim ama bu defa bir şey deneyecektim boşalma anında yani titrediğinde sikimi içinden çıkarıp deliğini açacaktım gerçekten fışkırtabiliyormu kadınlar diye.Yaptım titremeye başladığında sikimi amından çıkarıp ellerim ile poposunu ayırdım amının deliği açıldı inanmazsınız göbeğime kadar fışkırtarak boşaldı kadın.Ben zekten uçuyordum.Sinem ikinci defa boşalmıştı artık sıra bendeydi.Amında gidip geldikten sonra boşalacağım bende dedim hayır lütfen boşalma devam et dedi ama dayanamıyordum ve çıkarıp poposundan beline kadar fışkırttım bende ona inat.Sinem hayır neden boşaldın yaaa diyordu.Ben dayanamadım artık canım dedim.Çok tuhaf bir durum yaşamıştık.Sinem ablayı harbi sikmiştim ve sikmeye devam edecektim düşüncelerim böyleydi.Sinem nasıl azgınlaşmış ise poposunu bana sildirdi ve kalktı dudaklarıma yapıştı.Kolumu ısırmaya başladı hayır boşalma dedim sana diyordu.Ben kolumun acısı ile kahkahalar atıyordum.Sinem ile o gün sır kalacak dedik ve anlaştık.Bazen sıkıldığım zaman ders çalışmaktan evlerine gidiyorum.Ateşli seks yapıyoruz.Mesajlaşmaya başladık.Sinem benim için bulunmaz bir kadın olmuştu artık.

Yorumlar

  1. 05432828618 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU HOŞ Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK YAPMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR VE GERCEK SEKSI FANTAZIYI TATMAYI ARZLYN KALIN VE BUYUK SEVEN19 VE 70 YAŞ ARASI DUL OLGUN TONBUL EVLİ BEKAR KAPALI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 05432828618

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Erkek Kardeşim Hiç Acımadı – Ensest Hikayesi

Herkese merhaba ben 19 yaşında bir genç kızım. Adım Filiz ve size tamamen yaşanmış bir hikayemi anlatmak istiyorum. Ben çok erken evlendim yaşım reşit olur olmaz çok sevdiğim sevgilimle evlendik ve 1 yıldır da evliyiz. Ama eşim benden 1 yaş büyük ve 20 yaşına gelince de askere gitti. Bu arada İstanbul’da yaşıyoruz. Eşim askere gidince yalnız kaldığım evde geceleri korkmaya başladım. Bu yüzden de annemleri arayıp erkek kardeşimi yanıma göndermelerini istedim. Benim erkek kardeşim benden bir yaş küçük. Adı Serdal 18 yaşında ve yakışıklı bir gençtir. Anlatacağım hikayem de onunla ilgili. Daha önce hiç aklıma onunla ilgili böyle bişey gelmedi ama kocam askerde olunca azdım.  ona karsi bireyler hizsetmezdim iki haftadir kardesim yanimda kaliyor nede olsa genc dedim ona bir oda verdim .orada kaliyordu. bende gunluk islerimle ugrasiyordum. aksamlari sohbet ederdik.yine boyle sohbet ediyorduk.  gece saat baya ilerlemisdi. ben kardesime sordum kiz arkadasin varmi dedim .oda yok abla dedi.belki

Sarhoş Annemi Arkadan Becerdim

Merhaba arkadaşlar ben annesi ve babası ayrılmış bir gencim. Annem son zamanlarda çok açık giyinmeye başlamıştı ve bu benim fazlası ile dikkatimi çekiyordu. Sanırım dul olduğu için azmıştı ve artık kendini siktirecek birilerini aramaya başlamıştı. Artık anneme hasta olmaya başlamıştım. Sürekli 31 çekerken onu hayal ediyor ve sikmek için bir fırsat kolluyordum. Neyse bir gün amacıma ulaştım ve hemen o günü sizlere anlatmak istiyorum. O gün akşam oldu bu alkol almaya başladı her zamanki gibi içtikçe yarı baygın hal aldı uzanıcam dedi kuçağıma doğru uzandı kafası aletimin yanında gecelikle yatıyor benim alet kalktı şortun arasından çıkartım dudaklarına değdirdim yalamaya başladı o an anladım canı istiyor herdaim açık olan gömleğini yırtmak ve dışarı taşmak için uğraşan 98 ölçüye sahip göğüslerine yiycek gibi bakmaları artık doğal bi davranıştı.annemle eve girdik temizliğe giriştik ilk sinyal o zaman çaktı çünkü annem temizliği kısacık kot bir şort ve içinde sütyen olmayan askılı bi bluzl

Kız Arkadaşımın Türbanlı Annesini Siktim

Merhabalar ben İlhan. 35 yaşındayım ve evliyim. Bundan 7 yıl süre kadar önce bekar olduğum dönemlerde yaşadığım ve halen unutmakta zorlandığım fantezimi sizlerle paylaşıyorum. Bekar olduğum dönemlerde hayatı hızlı bir şekilde yaşıyordum. Bu dönemler içerisinde birden fazla kızla olsam da, komşu kızının türbanlı annesiyle yaşadığım fantezimi halen tadı damaklarımdaydı. Müstakil evlerin sık olduğu bir mahallede oturduğumuz için, bizimde evimiz iki katlıydı. Ancak ben  seks hikayeleri  adına birlikteliklerimi evimizin çatı katında yapıyordum. Burada yaşadığım birden çok fantezilerimin içerisine olgun kadın Perihan da dahil olmuştu. Perihan benim görüştüğüm kız arkadaşımın annesiydi. Kız arkadaşım ile çok ileriye gidememiş olsam da, sevişmeler yaşıyordum. Hızlı geçen gençlik dönemimde sevgilim Çiğdem beni eve çağırmıştı. Annesinin evde olmadığını ve rahat bir şekilde görüşebileceğimizi söylüyordu. Bu sefer gidip sikecektim, bunu gerçekten kafama koymuştum. Evimiz yakın olduğundan heme
kart aidatı