Ana içeriğe atla

O kadar Sarhoş Oldum Ki Grup Yaptım

Herkese merhabalar. Ben hikayemde gerçek ismimi vermek istemiyorum o yüzden takma isim olarak Asya ismini kullanacağım. 21 yaşında Antalyada yaşayan bir genç kızım. Oldukça hareketli bir kişiliğim var bundan dolayı da çok dikkat çekerim. Burada da malum gece hayatı çok hızlıdır. Ben de hemen hemen her gece gece kulüplerinde sabahlara kadar içer eğlenirim. İşte sizlere anlatacağım bu olay da böyle bir gecede başıma geldi. O gün o kadar sarhoştum ki kaç kişinin beni siktiğini gerçekten hatırlamıyorum. Bundan bir kaç ay önce yine arkadaşlarımla gittiğim bir partide bu olay meydana geldi ve o günden beri o olayın hala özlemini çekmekteyim. Neyse artık sizi merakta bırakmadan hemen anlatmaya başlayayım. O gün gayet kalabalık olan arkadaş grubumuzla yine eğlenmek ve içmek için bir yerlere gidecektik. Ama arkadaşlar önce piknik yapalım hatta bu defa değişiklik olsun orada içelim dediler. Neyse gerekli olan her şeyi aldık ve gecenin karanlığında piknik yapacağımız yere geldik. Belirli yerlere de ışık koyarak her yeri aydınlattık. Hemen erkekler mangal yakmaya başladı. Bu arada sadece 3 kız ve 8 erkektik. Bende almış olduğumuz içkileri getirdiğimiz buz kovasına doldurmaya başladım. o kadar çok içki almıştık ki bu akşam dağıtacağımız belliydi. Artık işimiz bitti ve etler de piştikten sonra hem yiyip hem içmeye başladık. Herkez çok neşeliydi ve birbirimize şakalar felan yapıyorduk. Tabi saatler ilerledikçe içkiler içildi ve herkesin kafası da güzel olmaya başladı. Erkekler iyi durumdaydı ama biz dağılmıştık. Sonra bende kızlara dikkat edin bunlara bak bizi sarhoş ettiler sikmesinler bizi burda diyerek bastım kahkahayı. Kızlardan biri de bana bunların gözleri hiç iyi bakmıyor dedi biz resmen kopuyorduk erkeklerde ses çıkmıyordu içlerinden bir şey geçirdikleri belliydi bende espirilerime devam ediyordum. Artık saat iyice geç oldu ve hepimiz sarhoştuk. Hele ben o kadar kötüydüm ki yerden kalkamıyordum. o sıra erkekler ne yapıyoruz şimdi dedi bende yapacak bir şey yok bu gece buradayız bu hal ile eve gidemem dedim diğer kızlarda bana katıldı. Sanırım erkekler niyeti bozmuştu. Erkeklerden biri burada boş boş duramayız şimdi yapalım bir şeyler kös kös oturmayalım diğer erkeklerde ona katıldı bizde kızlarla sorduk ne yapacaz dedik erkekler hadi soyunun toplu sex yapalım aşalım kendimizi dediler. Kafamız o kadar güzeldi ki hayır deyecek durumda değildik. Çok geçmeden gelip elleriyle bizi soydular sonra da kendileri soyundular. Yere yattım ama gözüm hiçbir şey görmüyordu erkeklerden biri dudaklarımı öperken biri de amımı yalamaya başlamıştı. Deliler gibi yerde sevişiyorduk bir ara diğer kızlara baktığımda onların üstündede 2-3 erkek vardı ve herkez halinden memnundu sonra benimkilerden biri sikini ağzıma verdi. O kadar çok zevk alıyordum ki deli gibi yalamaya emmeye başladım. ağzımdaki yarrak sürekli değişiyordu. Kaç erkeğin sikini yaladım bilmiyorum. Sonra arkadaşlarımdan biri yere yattı ve ben de sikine oturmaya başladım. başka biri ise arkama geçerek sikini göt deliğime sokmaya başladı. Artık iki sik içimdeydi ve bu gerçekten çok güzeldi. En sonunda bir üçüncüsü gelerek yarrağını ağzıma verdi. Bir yandan sikiliyor bir yandan da sakso çekiyordum. Diğer kızların çığlılkları da beni daha çok zevke getiriyor deli gibi kendimi siktiriyordum. Erkekler sırayla deliklerimde yer değiştiiyor bazen diğer kızları sikenler de geliyordu. Artık canım yanıyoprdu ama Çocuklara yavaş olmalarını söyledim onlar bunu duymuyordu daha da hareketli sikiyorlardı. Artık ben de kendimi onlara bırakmıştım. Sonra erkekler bizi yanyana yere yatırdılar. Biri sokuyor biri çıkarıyordu. Bir ara içkilerini üzerimize dökerek yaladılar. Her yerde bir el vardı göğüslerimde amımın üstünde kafamda kalçalarımda her kez bir yerimi mıncıklıyordu bir bir boşalmaya başladılar. Kaç kez boşaldığımı bile bilmiyorum. O kadar zevk almıştım ki sanırım defalarca boşalmış olabilirim. Sonra da yakındaki dereye gittik. Bir posta da dere kenarında sikiştikten sonra yıkanıp temizlendik. Bu arada da ayılmıştık gün ağımaya başlayınca evlerimize gitmek için yola çıktık. Ama o geceyi asla unutamadım en kısa sürede tekrarlamak istiyorum.

Yorumlar

  1. 05432828618 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU HOŞ Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK YAPMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR VE GERCEK SEKSI FANTAZIYI TATMAYI ARZLYN KALIN VE BUYUK SEVEN19 VE 70 YAŞ ARASI DUL OLGUN TONBUL EVLİ BEKAR KAPALI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 05432828618

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Erkek Kardeşim Hiç Acımadı – Ensest Hikayesi

Herkese merhaba ben 19 yaşında bir genç kızım. Adım Filiz ve size tamamen yaşanmış bir hikayemi anlatmak istiyorum. Ben çok erken evlendim yaşım reşit olur olmaz çok sevdiğim sevgilimle evlendik ve 1 yıldır da evliyiz. Ama eşim benden 1 yaş büyük ve 20 yaşına gelince de askere gitti. Bu arada İstanbul’da yaşıyoruz. Eşim askere gidince yalnız kaldığım evde geceleri korkmaya başladım. Bu yüzden de annemleri arayıp erkek kardeşimi yanıma göndermelerini istedim. Benim erkek kardeşim benden bir yaş küçük. Adı Serdal 18 yaşında ve yakışıklı bir gençtir. Anlatacağım hikayem de onunla ilgili. Daha önce hiç aklıma onunla ilgili böyle bişey gelmedi ama kocam askerde olunca azdım.  ona karsi bireyler hizsetmezdim iki haftadir kardesim yanimda kaliyor nede olsa genc dedim ona bir oda verdim .orada kaliyordu. bende gunluk islerimle ugrasiyordum. aksamlari sohbet ederdik.yine boyle sohbet ediyorduk.  gece saat baya ilerlemisdi. ben kardesime sordum kiz arkadasin varmi dedim .oda yok abla dedi.belki

Sarhoş Annemi Arkadan Becerdim

Merhaba arkadaşlar ben annesi ve babası ayrılmış bir gencim. Annem son zamanlarda çok açık giyinmeye başlamıştı ve bu benim fazlası ile dikkatimi çekiyordu. Sanırım dul olduğu için azmıştı ve artık kendini siktirecek birilerini aramaya başlamıştı. Artık anneme hasta olmaya başlamıştım. Sürekli 31 çekerken onu hayal ediyor ve sikmek için bir fırsat kolluyordum. Neyse bir gün amacıma ulaştım ve hemen o günü sizlere anlatmak istiyorum. O gün akşam oldu bu alkol almaya başladı her zamanki gibi içtikçe yarı baygın hal aldı uzanıcam dedi kuçağıma doğru uzandı kafası aletimin yanında gecelikle yatıyor benim alet kalktı şortun arasından çıkartım dudaklarına değdirdim yalamaya başladı o an anladım canı istiyor herdaim açık olan gömleğini yırtmak ve dışarı taşmak için uğraşan 98 ölçüye sahip göğüslerine yiycek gibi bakmaları artık doğal bi davranıştı.annemle eve girdik temizliğe giriştik ilk sinyal o zaman çaktı çünkü annem temizliği kısacık kot bir şort ve içinde sütyen olmayan askılı bi bluzl

Kız Arkadaşımın Türbanlı Annesini Siktim

Merhabalar ben İlhan. 35 yaşındayım ve evliyim. Bundan 7 yıl süre kadar önce bekar olduğum dönemlerde yaşadığım ve halen unutmakta zorlandığım fantezimi sizlerle paylaşıyorum. Bekar olduğum dönemlerde hayatı hızlı bir şekilde yaşıyordum. Bu dönemler içerisinde birden fazla kızla olsam da, komşu kızının türbanlı annesiyle yaşadığım fantezimi halen tadı damaklarımdaydı. Müstakil evlerin sık olduğu bir mahallede oturduğumuz için, bizimde evimiz iki katlıydı. Ancak ben  seks hikayeleri  adına birlikteliklerimi evimizin çatı katında yapıyordum. Burada yaşadığım birden çok fantezilerimin içerisine olgun kadın Perihan da dahil olmuştu. Perihan benim görüştüğüm kız arkadaşımın annesiydi. Kız arkadaşım ile çok ileriye gidememiş olsam da, sevişmeler yaşıyordum. Hızlı geçen gençlik dönemimde sevgilim Çiğdem beni eve çağırmıştı. Annesinin evde olmadığını ve rahat bir şekilde görüşebileceğimizi söylüyordu. Bu sefer gidip sikecektim, bunu gerçekten kafama koymuştum. Evimiz yakın olduğundan heme
kart aidatı