Ana içeriğe atla

Yengemin Arka Deliği Muhteşemdi

Selam arkadaşlar ali ben. Uzun boylu spor yapan ve bu yüzden de vücudu düzgün olan biriyim. 27 yaşındayım ve size yengemle yaşadığım gerçek bir sek hikayesini anlatmak istiyorum. benim Fatoş adında 32 yaşında bir yengem var. Her görenin iç geçireceği kadar seksi bir kadındır. Gerçekten çok kibar ve kültürlü bir kadındır o yüzden de hep göz önündedir. Aile olarak Doğuluyuz ama yengem bizim kültürümüze alışmak da bir hayli zorlandı. Çünkü çok açık giymeyi seven bir bayandır.Fazla uzatmadan seks olayını anlatayım.Ben yengemlerde kalıyorum yani aynı ev içindeyiz.ve her an beraber aynı havayı teneffüs ediyoruz ve ben her yere eğilişinde,cam silişinde yerleri silerken yani her an derin bir ah çekerim. Bir gün işten eve erken bir saatte geldim ve Abim o gün mesaiye kalacağım diye telefon açmıştı eve geldiğimde yengem banyoda duş alıyordu bende her zamanki gibi aklım onda kalmıştı ve iç çektim üzerimi çıkarıp anahtar deliğinden yengemin o muhteşem vücudunu seyrederken sikim kazık gibi oldu ve hemen tuvalete girdim başladım otuz bir çekmeye yengem sanırım fark etti ve Mustafa ne yapıyorsun diye seslendi bende ancak hiç diyebildim.Ardından bana içeriden havluyu getirirmisin dedi bende içeri girdim bir de ne göreyim havlunun içinde yengemin o pembe dantelli külotu ve pembe sütyenleri duruyordu ve fırsat bu fırsat bunu değerlendir dedim kendi kendime ve ona bir sürpriz yapmaya karar verdim banyonun kapısına geldim kapıya vurdum ve getirdim yenge kapıdan elini uzat ta al dedim oda kapıyı araladı elini uzattı ve o büyük an gelmişti sürprizimi yapma zamanı gelmişti artık.
Sikimi eline verecektim ama içim kıpır kıpırdı heyecandan kalbim yerinden fırlayacak sandım bir an neyse elini uzattı ve bende elinin tam ortasına sikimi bıraktım yengem birden elini geri çekti ve kapıyı kapamak istedi bir yandan da sen ne yapıyorsun diye bağırıyordu ama nafile ok yaydan çıktı bir kere kafaya koydum sikecektim o güzel amcığını kaçarı yoktu ve kapıya yüklendim açtım içeriye girdim aman o ne vücuttu öyle hayatım boyunca böyle bir am böyle bir göğüs görmemiştim ve hemen üstüne yürüdüm o dolgun dudaklarına yapıştım yengemde bu arada yapma ne yapıyorsun sen diye kıvranıyodu ama kaçacak yeri yok yenge seni bu gün sikeceğim yeter artık dayanamıyorum dedim ve dudaklarına yumuldum bir yandan ellerini tutuyordum diğer elimle de amını götünü okşuyordum baktım hiç tepki vermez oldu ve hani bir laf vardır ya tecavüz kaçınılmazsa zevk al diye aynen öyle yapmaya başladı ve işler yoluna girdi dudaklarından memelerine doğru indim o ne harika memeydi öyle dimdik ve taş gibi emmeye doyamıyordum ve sonunda bacak arasına ulaşmıştım birden beni kollarımdan tutup ayağa kaldırıyordu ve dizlerinin üstüne çöktü aldı benim sikimi ağzına başladı sakso çekmeye adeta yalamıyor içimi boşaltıyordu bir on dakika sonra dayanamadım ve ağzına boşaldım o da bir yandan yere tükürüyordu.Artık erkeğim şimdi sıra sende diyordu ve oda boşalmak istiyordu artık kucağıma aldığım gibi yatak odasına götürdüm başladım amını yalamaya memelerini emiyor bir taraftanda amını okşuyordum yengemin elleri sırtımda ve sanki sırtımı delicek gibi tırnaklarıyla tırmalıyordu ön deliğini dilimle adeta yiyiyordun güzelim dar ve sıcacık amını ben dilimi amında gezdirdikçe o hadi sok artık diye inliyordu hadi aşkım sik beni parçala abin bunların hiç birini yaşatmadı bana hadi sok artık dayanamıyorum diye adeta yalvarıyordu ve hemen 69 pozisyonu aldık ve o kadar güzel emiyordu ki dayanamadım ve bir kez daha boşaldım.oda bu arada büyük bir sarsıntı ile boşaldı.bir beş dakika sonra tekrar ağzına aldı ve benimkini yine kaldırdı.ben hemen sırt üstü yatırdım ve beline bir yastık koydum ve o daracık amcığı çiçek gibi çıktı ortaya ve sikimi amının üzerinde dolaştırdım yavaş yavaş sokmaya başladım artık kafası girmişti ve yengem altımda inliyordu amı o kadar dardı ki sanki hiç abim sikmemiş gibiydi.Ahhhh diye iniliyor hadi erkeğim hepsini istiyorum içimde diye bağırıyordu.Ama girmiyodu sikim çok büyüktü benim alet 20 cm’lik sik bende öyle bir yüklendim ki bir hamlede hepsini soktum amına öyle bir çığlık attı ki sesini kesmek için dudaklarına yapıştım ve artık içindeydim yavaş yavaş gidip gelmeye başladım ve artık içine tamamını alışmıştı daha hızlı sike beni diye bağırıyordu altımda.Ben de hızlanmaya başladım sanki makine gibi gidip geliyordum ve yengem öyle bir ateşli şekilde boşaldı ki anlatamam.Kaldırdım ve dört ayak domaltma pozisyonu yaptım tekrar girmeye başladım.Bir yirmi dakika sonra falan geliyorum göğüslerine boşalacağım dedim ve hemen kalktı memelerine boşaldım.Yengem doymak bilmiyordu.Yine ağzına alıp oynamaya başladı ben yeter çok yoruldum dememe rağmen.
Tekrar kaldırmaya çalıştı ve bir kaç dakika sonra tekrar kaldırdı hadi bu kadarmıydı pesmi ettin yoksa ama ben daha doymadım ki diyordu ve ben bu sefer arka delikten sikmek istediğimi söyledim oda buna karşı çıktı ama bana nasıl dayanacak hemen tersini çevirdim ve arka deliğine bastırdım sikimi ama olmuyordu bir türlü girmiyordu çünkü arkadan hiç siktirmemişti ve ben hemen krem aldım sikime ve arka deliğine iyice sürdükten sonra bi daha denedim alamadı içine ve var gücümle yüklendim ve yarısı girdi yengem öyle bir çığlık attı ki kulaklarımda yankılandı sesi.Biraz öyle bekledikten sonra bir daha gidip gelmeye ve hepsini sokmaya başladım artık tamamı yengemin götüne girmişti zevk alıyordu artık.Yengemin hiç siktirmediği götünün derinliklerindeydim artık yavaş yavaş git gelden sonra alışmıştı oda ve hızlandım yengem yavaş ahhhh diye iniliyor amını okşamamı istiyordu.Hakkıydı zevk almak istiyordu.Artık ikimizde aynı anda boşaldık ve öylece belki bir saat yatakta kaldık ve şimdi her fırsatta yengemle sikişiyoruz ve bu işten çok memnunuz ikimizde.

Yorumlar

  1. 05432828618 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU HOŞ Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK YAPMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR VE GERCEK SEKSI FANTAZIYI TATMAYI ARZLYN KALIN VE BUYUK SEVEN19 VE 70 YAŞ ARASI DUL OLGUN TONBUL EVLİ BEKAR KAPALI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 05432828618

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Erkek Kardeşim Hiç Acımadı – Ensest Hikayesi

Herkese merhaba ben 19 yaşında bir genç kızım. Adım Filiz ve size tamamen yaşanmış bir hikayemi anlatmak istiyorum. Ben çok erken evlendim yaşım reşit olur olmaz çok sevdiğim sevgilimle evlendik ve 1 yıldır da evliyiz. Ama eşim benden 1 yaş büyük ve 20 yaşına gelince de askere gitti. Bu arada İstanbul’da yaşıyoruz. Eşim askere gidince yalnız kaldığım evde geceleri korkmaya başladım. Bu yüzden de annemleri arayıp erkek kardeşimi yanıma göndermelerini istedim. Benim erkek kardeşim benden bir yaş küçük. Adı Serdal 18 yaşında ve yakışıklı bir gençtir. Anlatacağım hikayem de onunla ilgili. Daha önce hiç aklıma onunla ilgili böyle bişey gelmedi ama kocam askerde olunca azdım.  ona karsi bireyler hizsetmezdim iki haftadir kardesim yanimda kaliyor nede olsa genc dedim ona bir oda verdim .orada kaliyordu. bende gunluk islerimle ugrasiyordum. aksamlari sohbet ederdik.yine boyle sohbet ediyorduk.  gece saat baya ilerlemisdi. ben kardesime sordum kiz arkadasin varmi dedim .oda yok abla dedi.belki

Sarhoş Annemi Arkadan Becerdim

Merhaba arkadaşlar ben annesi ve babası ayrılmış bir gencim. Annem son zamanlarda çok açık giyinmeye başlamıştı ve bu benim fazlası ile dikkatimi çekiyordu. Sanırım dul olduğu için azmıştı ve artık kendini siktirecek birilerini aramaya başlamıştı. Artık anneme hasta olmaya başlamıştım. Sürekli 31 çekerken onu hayal ediyor ve sikmek için bir fırsat kolluyordum. Neyse bir gün amacıma ulaştım ve hemen o günü sizlere anlatmak istiyorum. O gün akşam oldu bu alkol almaya başladı her zamanki gibi içtikçe yarı baygın hal aldı uzanıcam dedi kuçağıma doğru uzandı kafası aletimin yanında gecelikle yatıyor benim alet kalktı şortun arasından çıkartım dudaklarına değdirdim yalamaya başladı o an anladım canı istiyor herdaim açık olan gömleğini yırtmak ve dışarı taşmak için uğraşan 98 ölçüye sahip göğüslerine yiycek gibi bakmaları artık doğal bi davranıştı.annemle eve girdik temizliğe giriştik ilk sinyal o zaman çaktı çünkü annem temizliği kısacık kot bir şort ve içinde sütyen olmayan askılı bi bluzl

Kız Arkadaşımın Türbanlı Annesini Siktim

Merhabalar ben İlhan. 35 yaşındayım ve evliyim. Bundan 7 yıl süre kadar önce bekar olduğum dönemlerde yaşadığım ve halen unutmakta zorlandığım fantezimi sizlerle paylaşıyorum. Bekar olduğum dönemlerde hayatı hızlı bir şekilde yaşıyordum. Bu dönemler içerisinde birden fazla kızla olsam da, komşu kızının türbanlı annesiyle yaşadığım fantezimi halen tadı damaklarımdaydı. Müstakil evlerin sık olduğu bir mahallede oturduğumuz için, bizimde evimiz iki katlıydı. Ancak ben  seks hikayeleri  adına birlikteliklerimi evimizin çatı katında yapıyordum. Burada yaşadığım birden çok fantezilerimin içerisine olgun kadın Perihan da dahil olmuştu. Perihan benim görüştüğüm kız arkadaşımın annesiydi. Kız arkadaşım ile çok ileriye gidememiş olsam da, sevişmeler yaşıyordum. Hızlı geçen gençlik dönemimde sevgilim Çiğdem beni eve çağırmıştı. Annesinin evde olmadığını ve rahat bir şekilde görüşebileceğimizi söylüyordu. Bu sefer gidip sikecektim, bunu gerçekten kafama koymuştum. Evimiz yakın olduğundan heme
kart aidatı