Ana içeriğe atla

Lezbiyenliği En Yakın Arkadaşımla Denedik

Selam arkadaşlar ben Buket. 22 yaşında üniversitede okuyan bir genç kızım. Aslında benim için çok özel olan bir hikayemi sizlere de anlatmak istedim. Ben üniversitede ikinci sınıfta okuyan bir genç kızım. Arkadaşlarımla aynı evde yaşıyorum ve 3 kişi kalıyoruz. Onlarla aram iyidir. Hiç aramızda sorun olmadan iki yıldır birlikte yaşıyoruz. Bu yaz okulların tatile girmesinin ardında üç kişi kaldığımız evi boşaltmak zorunda kaldık. Tabi okul bitince herkes ailesinin yanına dönüyordu. Tatil için memlekete gideceğimiz için biz de evi boşalttık. Bu arada diğer arkadaşlarımın isimleri de Melis ve Kübra. Neyse ailemin yanında güzel bir tatil geçirdim ve arkadaşlarımı da bu arada çok özledim. Dönme vakti gelince içimi büyük bir heyecan kaplamıştı. Kızlarla telefonlaştık ve aynı günde okul için geri döndük. Tabi hepimizde aynı özlem vardı. Herkes gündüz okuluna gidip derslerine giriyor akşam olduğunda da eve dönüyorduk. Kızlarla aramızın çok iyi olması ev arkadaşlığımızda da okulda da kıskanılan bir hale gelmişti.
Her gün eve gelir yemeğimizi hazırlar sonra da güzel bir sohbete otururduk. Bazen okuldan misafir kızlar da gelir okulda kim kiminle sevgili kim kiminle yatmış diye dedikodu yapardık. Tabi misafirlerimi< gidince biz ev arkadaşlarımla bir de yatak sohbeti yapardık. Bizim Kübra ile derslerimiz geç saatte olduğu için genelde geç yatardık. Melis ise erkenden yatar bizi yalnız bırakırdı. Kübra bir gece bana hadi gel salonda sohbet edelim dedi. Ben de kabul ettim ve salonda oturup tatil anılarımızdan konuşmaya başladık. O sırada Kübra heyecanlı bir şekilde bir şey anlatacağını söyledi ben de dinlemeye başladım. Ama bana aramızda kalacağına dair yemin ettirdi. Zaten arkadaşımın sırrını kimseye söylemezdim. Neyse kahvelerimizi aldık ve Kübra anlatmaya başladı. Kübra anlattıkça ben şok oluyordum. Çünkü kendisi ile aynı yaştaki teyze kızı ile lezbiyen ilişki yaşamıştı.
Kübra kuzeni ile yaşadıklarını anlatmaya başladı. O gün evde kek yapmışlar ve küçüklükten beri çok yakın arkadaşlarmış. Ancak kuzeni kek yaparken birden mutfakta Kübranın dudaklarına yapışmış. Dakikalar süren bir öpüşmenin ardından bunlar sevişmeye başlamışlar ve müthiş bir orgazm yaşamışlar. Kübra o kadar ballandıra ballandıra anlatıyordu ki o an benim de amım ıslanmaya başladı. Erkekten daha çok zevk aldığını ve mutlaka yaşanması gereken bir deneyim olduğunu söyledi. Bu sırada da iyice yanıma yaklaşmıştı. Ben ne olduğunu bile anlayamadan birden dudaklarıma yapışıverdi. Anlattıklarından çok etkilenmiştim ben de kendimi ona bıraktım. Bir süre öpüşmeye devam ettik ve sonra Kübra beni soymaya başladı. Bir yandan soyuyor bir yandan da çıplak kalan her yerimi yalıyordu. Üst kısmım tamamen çıplak kalınca da göğüslerimi yalamaya başladı.
Ben gerçekten çok zevk alıyordum ve kısık kısık inlemeye başlamıştım. Sonra da yalayarak amıma kadar indi ve amıma dil darbeleri atmaya başladı. Benim artık inlemelerimin dozu artmış neredeyse çığlık atacak hale gelmiştim ama Melis duymasın diye bağıramıyordum. Kübranın anladığım kadarıyla ilişkisi bir defada kalmamıştı çünkü çok profesyonel bir şekilde beni yalıyordu. Artık kendimden geçmiştim ve tamamen kendimi ona teslim etmiştim. En sonunda yere indik ve ben artık zevk çığlıkları atmaya başladım. Bu şekilde dakikalarca beni yaladı ve en sonunda da inleyerek boşalttı. Şimdi sıra sende dedi. Ben çok acemiydim ama yine de onun amını yalamaya başladım. Beni yönlendirmeleri ile onu dakikalarca yaladım ve en sonunda o da orgazma ulaştı. Artık ne zaman yalnız kalsak sevişmeye başladık. Kısacası lezbiyen olduk artık erkeklerden hoşlanmıyoruz ama ikimizde bu durumdan memnunuz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Erkek Kardeşim Hiç Acımadı – Ensest Hikayesi

Herkese merhaba ben 19 yaşında bir genç kızım. Adım Filiz ve size tamamen yaşanmış bir hikayemi anlatmak istiyorum. Ben çok erken evlendim yaşım reşit olur olmaz çok sevdiğim sevgilimle evlendik ve 1 yıldır da evliyiz. Ama eşim benden 1 yaş büyük ve 20 yaşına gelince de askere gitti. Bu arada İstanbul’da yaşıyoruz. Eşim askere gidince yalnız kaldığım evde geceleri korkmaya başladım. Bu yüzden de annemleri arayıp erkek kardeşimi yanıma göndermelerini istedim. Benim erkek kardeşim benden bir yaş küçük. Adı Serdal 18 yaşında ve yakışıklı bir gençtir. Anlatacağım hikayem de onunla ilgili. Daha önce hiç aklıma onunla ilgili böyle bişey gelmedi ama kocam askerde olunca azdım.  ona karsi bireyler hizsetmezdim iki haftadir kardesim yanimda kaliyor nede olsa genc dedim ona bir oda verdim .orada kaliyordu. bende gunluk islerimle ugrasiyordum. aksamlari sohbet ederdik.yine boyle sohbet ediyorduk.  gece saat baya ilerlemisdi. ben kardesime sordum kiz arkadasin varmi dedim .oda yok abla dedi.belki

Sarhoş Annemi Arkadan Becerdim

Merhaba arkadaşlar ben annesi ve babası ayrılmış bir gencim. Annem son zamanlarda çok açık giyinmeye başlamıştı ve bu benim fazlası ile dikkatimi çekiyordu. Sanırım dul olduğu için azmıştı ve artık kendini siktirecek birilerini aramaya başlamıştı. Artık anneme hasta olmaya başlamıştım. Sürekli 31 çekerken onu hayal ediyor ve sikmek için bir fırsat kolluyordum. Neyse bir gün amacıma ulaştım ve hemen o günü sizlere anlatmak istiyorum. O gün akşam oldu bu alkol almaya başladı her zamanki gibi içtikçe yarı baygın hal aldı uzanıcam dedi kuçağıma doğru uzandı kafası aletimin yanında gecelikle yatıyor benim alet kalktı şortun arasından çıkartım dudaklarına değdirdim yalamaya başladı o an anladım canı istiyor herdaim açık olan gömleğini yırtmak ve dışarı taşmak için uğraşan 98 ölçüye sahip göğüslerine yiycek gibi bakmaları artık doğal bi davranıştı.annemle eve girdik temizliğe giriştik ilk sinyal o zaman çaktı çünkü annem temizliği kısacık kot bir şort ve içinde sütyen olmayan askılı bi bluzl

Kız Arkadaşımın Türbanlı Annesini Siktim

Merhabalar ben İlhan. 35 yaşındayım ve evliyim. Bundan 7 yıl süre kadar önce bekar olduğum dönemlerde yaşadığım ve halen unutmakta zorlandığım fantezimi sizlerle paylaşıyorum. Bekar olduğum dönemlerde hayatı hızlı bir şekilde yaşıyordum. Bu dönemler içerisinde birden fazla kızla olsam da, komşu kızının türbanlı annesiyle yaşadığım fantezimi halen tadı damaklarımdaydı. Müstakil evlerin sık olduğu bir mahallede oturduğumuz için, bizimde evimiz iki katlıydı. Ancak ben  seks hikayeleri  adına birlikteliklerimi evimizin çatı katında yapıyordum. Burada yaşadığım birden çok fantezilerimin içerisine olgun kadın Perihan da dahil olmuştu. Perihan benim görüştüğüm kız arkadaşımın annesiydi. Kız arkadaşım ile çok ileriye gidememiş olsam da, sevişmeler yaşıyordum. Hızlı geçen gençlik dönemimde sevgilim Çiğdem beni eve çağırmıştı. Annesinin evde olmadığını ve rahat bir şekilde görüşebileceğimizi söylüyordu. Bu sefer gidip sikecektim, bunu gerçekten kafama koymuştum. Evimiz yakın olduğundan heme
kart aidatı