Ana içeriğe atla

Ağabeyimin Arkadaşı Özkan Araba İçinde Sikti

Merhaba ben Dilek, 24 yaşındayım. 6 ay gibi kısa bir süren evliliğimden sonra annem ve babamı yıllar önce kaybetmiş olmamdan dolayı, bir daha bir evlilik yapana kadar abimin evine taşınarak burada kalmaya karar vermiştim. Ağabeyimin  yakın arkadaşı Özkan ile aramızda geçen bir seks anımı sizler ile paylaşmak istiyorum.
Özkan, ağabeyim ile çok samimi oldukları için eşi ile birlikte, sürekli evlerinde misafirliğe hemen hemen her hafta sonu ya onlar gelir yada ağabeyim eşi ile birlikte onlara giderdi. Bende eşi ile birlikte yemekli davete eşi ile birlikte gelmiş olduğu için, onlar ile aynı masada oturmaktan çekinmezdim. Eşimle yaşamış olduğum büyük sorunlar sonrası boşanmış olduğum için, erkeklere biraz farklı gözler ile bakmama neden olmuştu. Ancak her yemek masasında oturup keyifli bir şekilde yemek yiyeceğimiz sırada, Özkan sanki bana farklı gözler ile bakmış olduğunu hissediyordum. Sürekli olarak gözleri masada otururken göğüs bölgeme kayıyor, masadan kalktığım zaman ise arkamdan kalçalarımı izliyordu. Bundan biraz rahatsızlık duymuş olduğum için, hep onun olduğu yerlerden uzak kalmak istiyordum. Yemekte sohbet edilirken, önümüzdeki hafta sonu hava güzel olması durumunda bir pikniğe gidelim diyerek kararlaştırmışlardı. Ben dahil herkes çalıştığı için, sadece hafta sonlarında boş oluyorduk.
Hafta sonu gelmiş ve havanın gerçekten güzel olduğu bir gündü. Evden tüm hazırlıkları yengem ile birlikte yapmış, ağabeyimin arabasına yerleştiriyorduk. Ağabeyim de Özkan’ı arayıp, hemen hazırlanmasını ve yola çıkacağımızı söylüyordu. Özkan kendi arabası ile bizde ağabeyimin arabası ile yola çıkmıştık. Piknik alanı biraz uzak olduğu için, gitmemiz biraz zaman almıştı. Yolda bir yerde mola vererek, güzel bir kafeterya önünde, sabah kahvemizi içmiştik. Piknik yerine vardıktan sonra ise, ben yengem ile birlikte ağabeylerim mangal yapacağı için köftelerimizi hazırlıyorduk. Özkan ile ağabeyim ise mangalı yakmış, bizim hazırladığımız köfteleri bekliyordu. Güzel bir mangal sefası yaptıktan sonra, közde demlemiş olduğumuz çayımızı yudumluyorduk. Tama sohbetin ve güzel havanın keyfini çıkarırken cep telefonumun çaldığını duymaya başlamıştım. Çantamdan hemen telefonumu alarak açtığımda, iş yerimden patronumun aradığını gördüm. Telefonda bana yarın sabah için önemli bir ödemesi olduğunu, bunun içinde bir müşteriden ödeme alması için bir evrak hazırlamam gerektiğini söyleyerek beni iş yerine bir yarım saatliğine gelip gitmem için ricada bulunmuştu. Bulunduğumuz piknik alanına otobüsler gelmiyordu. Buraya da, durak uzak olduğu için beni durağa kadar ağabeyimden bırakmalarını istedim. Hemen Özkan araya girerek, önemli bir iş ise hemen seni bırakayım, bende dükkana uğrarım, dönüşte de seni alırım tekrar diyordu. Ağabeyimde bak bu iyi olur Özkan seni götürsün diyordu. Aslında bu benim için güzel bir teklifti, ancak Özkan’ın bana o bakışmalarından sonra beni sağlam olarak götürecek olmasından biraz şüpheliydim. Özkan’ın aracı ile gitmekten başka çarem yoktu artık. Aracına binerek arka koltuğa geçtim. Neden yanıma oturmadın uzak oldun dediğinde ise, ön koltuk sıkıcı geliyor, midemi bulandırıyor diye bir bahaneler uydurmuştum. Yolda gittiğimiz sırada, sürekli olarak Özkan arabanın aynasından bana arkaya sanki sikecek gibi bakıyordu. Bir süre daha bu şekilde bakmasından sonra, bu bana rahatsızlık verdiği için, neden öyle bakıyorsun diye sormuştum. Gerçekten çok güzelsin gözlerimi senden alamıyorum, bu karım olmasa kesin seninle evlenirdim Öznur diyerek hislerimde ne kadar doğru olduğumu ortaya çıkarmıştı. Ya lütfen saçmalamayalım beni iş yerime bırak, bu sözleri de duymamış olayım diyerek tersledim. Ancak arabanın şehir merkezi istikameti yönünde değil, farklı bir yönde gitmiş olduğunu fark ettim. Nereye gidiyoruz diye sorduğumda ise, biraz eğlenmeye diyerek bir yanıt aldım. Özkan beni kimsenin olmadığı bir dağlık bölgeye getirmişti. Arabaların kapılarını kilitleyerek benim aşağıya inmeni önce engelledi. Daha sonra arka koltuğa yanıma geçerek bana sarılmaya başladı. Ne yapıyorsun ya yapma demiş olsam da, olacak gibi değildi. Özkan bir azgın boğa gibi, tişörtümü yukarıya sıyırdı, sutyenimi resmen parçalayarak çıkarıp attı. Göğüslerimi öyle bir yalayışı vardı ki, sanki yıllardır bir kadın yüzü görmemiş gibi hali vardı. Göğüs uçlarım yalanmaya başladığında bende zevke gelerek sulanmaya başlamıştım. Göğüslerimden bacak arama kadar yalayarak indi. Amcığıma attığı dil darbeleri ile resmen çıldırıyordum. Oturduğu yerde pantolonunu çıkartarak, hadi bakalım sıra sende, şu ufaklığı bir sevindir diyerek, sikini ağzıma dayadı. Zevke gelmiş olduğum için sikini büyük bir keyif ile yalıyordum. Arada ağzımdan çıkarıyor göğüslerime sürtüyordum. İkimizde artın azgınlaşmıştık. Bacaklarımı koltuk üzerinde ayırdım. Bacak arama geçen Özkan, sikini amcığıma sokarak girip çıkmaya başladı. O girip çıktıkça ben inliyor, daha çok hepsini içimde istiyordum. Bu anın sonuna kadar tadını çıkarmak istiyordum. Uzun zamandır yarak hasretinde olan amcığım resmen yanıyordu. Özkan sert şekilde amcığımı sikerken, sakın içime boşalma diyerek uyarmıştım. Ancak Özkan dinlemedi, bütün menilerimi içime inleyerek boşalttı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Erkek Kardeşim Hiç Acımadı – Ensest Hikayesi

Herkese merhaba ben 19 yaşında bir genç kızım. Adım Filiz ve size tamamen yaşanmış bir hikayemi anlatmak istiyorum. Ben çok erken evlendim yaşım reşit olur olmaz çok sevdiğim sevgilimle evlendik ve 1 yıldır da evliyiz. Ama eşim benden 1 yaş büyük ve 20 yaşına gelince de askere gitti. Bu arada İstanbul’da yaşıyoruz. Eşim askere gidince yalnız kaldığım evde geceleri korkmaya başladım. Bu yüzden de annemleri arayıp erkek kardeşimi yanıma göndermelerini istedim. Benim erkek kardeşim benden bir yaş küçük. Adı Serdal 18 yaşında ve yakışıklı bir gençtir. Anlatacağım hikayem de onunla ilgili. Daha önce hiç aklıma onunla ilgili böyle bişey gelmedi ama kocam askerde olunca azdım.  ona karsi bireyler hizsetmezdim iki haftadir kardesim yanimda kaliyor nede olsa genc dedim ona bir oda verdim .orada kaliyordu. bende gunluk islerimle ugrasiyordum. aksamlari sohbet ederdik.yine boyle sohbet ediyorduk.  gece saat baya ilerlemisdi. ben kardesime sordum kiz arkadasin varmi dedim .oda yok abla dedi.belki

Sarhoş Annemi Arkadan Becerdim

Merhaba arkadaşlar ben annesi ve babası ayrılmış bir gencim. Annem son zamanlarda çok açık giyinmeye başlamıştı ve bu benim fazlası ile dikkatimi çekiyordu. Sanırım dul olduğu için azmıştı ve artık kendini siktirecek birilerini aramaya başlamıştı. Artık anneme hasta olmaya başlamıştım. Sürekli 31 çekerken onu hayal ediyor ve sikmek için bir fırsat kolluyordum. Neyse bir gün amacıma ulaştım ve hemen o günü sizlere anlatmak istiyorum. O gün akşam oldu bu alkol almaya başladı her zamanki gibi içtikçe yarı baygın hal aldı uzanıcam dedi kuçağıma doğru uzandı kafası aletimin yanında gecelikle yatıyor benim alet kalktı şortun arasından çıkartım dudaklarına değdirdim yalamaya başladı o an anladım canı istiyor herdaim açık olan gömleğini yırtmak ve dışarı taşmak için uğraşan 98 ölçüye sahip göğüslerine yiycek gibi bakmaları artık doğal bi davranıştı.annemle eve girdik temizliğe giriştik ilk sinyal o zaman çaktı çünkü annem temizliği kısacık kot bir şort ve içinde sütyen olmayan askılı bi bluzl

Kız Arkadaşımın Türbanlı Annesini Siktim

Merhabalar ben İlhan. 35 yaşındayım ve evliyim. Bundan 7 yıl süre kadar önce bekar olduğum dönemlerde yaşadığım ve halen unutmakta zorlandığım fantezimi sizlerle paylaşıyorum. Bekar olduğum dönemlerde hayatı hızlı bir şekilde yaşıyordum. Bu dönemler içerisinde birden fazla kızla olsam da, komşu kızının türbanlı annesiyle yaşadığım fantezimi halen tadı damaklarımdaydı. Müstakil evlerin sık olduğu bir mahallede oturduğumuz için, bizimde evimiz iki katlıydı. Ancak ben  seks hikayeleri  adına birlikteliklerimi evimizin çatı katında yapıyordum. Burada yaşadığım birden çok fantezilerimin içerisine olgun kadın Perihan da dahil olmuştu. Perihan benim görüştüğüm kız arkadaşımın annesiydi. Kız arkadaşım ile çok ileriye gidememiş olsam da, sevişmeler yaşıyordum. Hızlı geçen gençlik dönemimde sevgilim Çiğdem beni eve çağırmıştı. Annesinin evde olmadığını ve rahat bir şekilde görüşebileceğimizi söylüyordu. Bu sefer gidip sikecektim, bunu gerçekten kafama koymuştum. Evimiz yakın olduğundan heme
kart aidatı