Ana içeriğe atla

Karımdan Boşandıktan Sonra Teyzesini Siktim

Merhaba adım Zafer, 36 yaşında başımdan bir evlilik geçtikten sonra bekar şekilde hayatımı sürme karar almış bir erkeğim. Ancak bekar kaldıktan sonra seks hayatım daha canlı şekilde geçmeye başladı desem daha doğru olacaktır. Eski eşimin sürekli şekilde gezmeleri ve kaprisleri beni bıktırmıştı. Bundan dolayı da çocuk yapmadan hemen ayrıldım. Zaten 2 yıl gibi kısa bir süre  devam etmişti. Karımın teyzesi Nazan ile aramda geçen mükemmel ilişki ise boşandıktan birkaç gün sonra gelişmişti.
Eski eşimde evlilik hayatım devam ederken, karımın dul olan Nazan teyzesi de bize gelip gidiyordu. Ancak o zamanlar pek kendisine farklı gözle bakmamıştım. Ancak kendisinin bana farklı gözler ile baktığından da haberim yoktu. Kendime ait kirada dairem olduğu için eşimden boşandıktan sonra buraya taşındım. Eşyalarımın yarısından fazlası eski evimde kalmıştı. Buraya yeni eşyalar çektim ve temizlik konusunda yardımcıya ihtiyacım vardı. Eşimin teyzesi aklıma geldi ve onun mutlaka tanıdığı vardır diye aramak istedim. Bence önceden numarası kayıtlı olduğu için ulaşmak pek zor olmamıştı. Aradığımda hemen telefonu açmıştı. Biraz sohbet ederek hal hatır sorduktan sonra kendime temizlikçi lazım olduğunu söyledim. Bana yardımcı olacağını söyleyerek telefonu kapattık. Sabah olduğunda işe gitmek için hazırlık yapıyordum. Kalkmış olduğumda kapı zili erkenden çaldı. Sabah sabah kim diye merak içerisinde giderek kapıyı açtım. Kapıda karımın teyzesi Nazan duruyordu. Yanında ise temizlik için getirmiş olduğu kadın vardı.  İçeriye aldıktan sonra kendilerine temizlenmesi gereken yerleri ve dokunmasını istemediğim yerleri gösterdim. Parasını da akşam geldiğimde taktim edeceğini söyledim. Sonra evden ayrılarak temizlikçi kadın ile Nazan evde kalmıştı. Ben ise işe gitmiştim.
Akşam iş çıkışında direkt olarak eve geçmek istedim. Çünkü kadının beni beklediğini düşünerek bekletmek ayıp olur diye düşünmüştüm. Ancak eve geldiğimde sadece Nazan duruyordu. diğer kadın gitmişti. Kadını sormuş olduğumda, ben ücreti hallettim sen bana verirsin diyerek geçiştirdi. Ev ama gerçekten temiz olmuştu. Karımın teyzesi Nazan mutfakta güzel bir yemek hazırlamıştı. Karşılıklı şekilde yedikte sonra eski günlerden biraz sohbet ettik. Yeğeni için tam bir geri zekalı diye söyleniyordu. Benim gibi adamı bıraktığı için pişman olacağını bana anlatıyordu. Yani bir nevi beni övüyordu diyebilirim. Sohbet daha ileriye doğru giderek, eşim ile aramızdaki seks yaşantısına kadar dayandı. Öyle bir soru sordu ki gerçekten bende şaşırmıştım. Eski karımın bana kendisini düzgün siktirmediğini de söylüyordu. Sanki benim yatak odamda kalmış gibi bunları söylemesi ise ilginçti. Ancak bu konuşmaları yaparken bana doğru iyice sokulmuştu. Eli pantolonumun üzerine doğru gelmiş, sikime değmesine az bir mesafe kalmıştı. O sırada bende heyecan içerisindeydim tabi ki.
Senin değerini bilememiş sağlam erkeksin diyerek elini sikime aniden attı. Hiç bir şekilde tepki veremedim. Şaşkınlıktan kendisine bakakalmıştım. Ancak sikimi sıvazlaması hoşuma gidiyordu. Devam etmesini istediğim içinde ses çıkartmadım. Pantolonumun kemerini açarak aşağı indirdim. Külotumu da indirdikten sonra rahat şekilde okşamasına imkan sunmuştum. Ancak azgın kadın okşamak yerine sakso çekmeye başlamıştı. Ağzının içerisinde sikimi gezdiriyordu. Ben ise kıvranıyordum. Karşılık vermek için bende vücudunu okşuyordum. Zevke gelen kadın inlemeye başlamış hareketleri değişiyordu. Üzerinde ne varsa çıkarttı ve koltuk üzerine uzandı. Hadi erkeğim gel doyur beni diyerek elini amcık üzerine vuruyordu. Bende bacakları arasına geçip siki amcık içine soktum. Yeğenim sana böyle bir amcık vermemiştir, hadi sik beni erkeğim diyerek beni daha çok tahrik ediyordu. Sulu amcık içine sikim kökleniyor daha çok çıldırıyordum. Hızlı şekilde gidip gelmeye başlamıştım. Altımda olan eski karımın teyzesi resmen çığlıklar atıyordu. Kendisi çığlıklar içerisinde boşaldıkça bende zevke geliyordum. Artık sikim pancar gibi olmuştu. Amcık içinden çıkartarak göğüslerine doğru fışkırttım. O sırada halen inleyen Nazan harikasın erkeğim süperdi diyerek bana seks sözcükleri söylemeye devam ediyordu.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Erkek Kardeşim Hiç Acımadı – Ensest Hikayesi

Herkese merhaba ben 19 yaşında bir genç kızım. Adım Filiz ve size tamamen yaşanmış bir hikayemi anlatmak istiyorum. Ben çok erken evlendim yaşım reşit olur olmaz çok sevdiğim sevgilimle evlendik ve 1 yıldır da evliyiz. Ama eşim benden 1 yaş büyük ve 20 yaşına gelince de askere gitti. Bu arada İstanbul’da yaşıyoruz. Eşim askere gidince yalnız kaldığım evde geceleri korkmaya başladım. Bu yüzden de annemleri arayıp erkek kardeşimi yanıma göndermelerini istedim. Benim erkek kardeşim benden bir yaş küçük. Adı Serdal 18 yaşında ve yakışıklı bir gençtir. Anlatacağım hikayem de onunla ilgili. Daha önce hiç aklıma onunla ilgili böyle bişey gelmedi ama kocam askerde olunca azdım.  ona karsi bireyler hizsetmezdim iki haftadir kardesim yanimda kaliyor nede olsa genc dedim ona bir oda verdim .orada kaliyordu. bende gunluk islerimle ugrasiyordum. aksamlari sohbet ederdik.yine boyle sohbet ediyorduk.  gece saat baya ilerlemisdi. ben kardesime sordum kiz arkadasin varmi dedim .oda yok abla dedi.belki

Sarhoş Annemi Arkadan Becerdim

Merhaba arkadaşlar ben annesi ve babası ayrılmış bir gencim. Annem son zamanlarda çok açık giyinmeye başlamıştı ve bu benim fazlası ile dikkatimi çekiyordu. Sanırım dul olduğu için azmıştı ve artık kendini siktirecek birilerini aramaya başlamıştı. Artık anneme hasta olmaya başlamıştım. Sürekli 31 çekerken onu hayal ediyor ve sikmek için bir fırsat kolluyordum. Neyse bir gün amacıma ulaştım ve hemen o günü sizlere anlatmak istiyorum. O gün akşam oldu bu alkol almaya başladı her zamanki gibi içtikçe yarı baygın hal aldı uzanıcam dedi kuçağıma doğru uzandı kafası aletimin yanında gecelikle yatıyor benim alet kalktı şortun arasından çıkartım dudaklarına değdirdim yalamaya başladı o an anladım canı istiyor herdaim açık olan gömleğini yırtmak ve dışarı taşmak için uğraşan 98 ölçüye sahip göğüslerine yiycek gibi bakmaları artık doğal bi davranıştı.annemle eve girdik temizliğe giriştik ilk sinyal o zaman çaktı çünkü annem temizliği kısacık kot bir şort ve içinde sütyen olmayan askılı bi bluzl

Kız Arkadaşımın Türbanlı Annesini Siktim

Merhabalar ben İlhan. 35 yaşındayım ve evliyim. Bundan 7 yıl süre kadar önce bekar olduğum dönemlerde yaşadığım ve halen unutmakta zorlandığım fantezimi sizlerle paylaşıyorum. Bekar olduğum dönemlerde hayatı hızlı bir şekilde yaşıyordum. Bu dönemler içerisinde birden fazla kızla olsam da, komşu kızının türbanlı annesiyle yaşadığım fantezimi halen tadı damaklarımdaydı. Müstakil evlerin sık olduğu bir mahallede oturduğumuz için, bizimde evimiz iki katlıydı. Ancak ben  seks hikayeleri  adına birlikteliklerimi evimizin çatı katında yapıyordum. Burada yaşadığım birden çok fantezilerimin içerisine olgun kadın Perihan da dahil olmuştu. Perihan benim görüştüğüm kız arkadaşımın annesiydi. Kız arkadaşım ile çok ileriye gidememiş olsam da, sevişmeler yaşıyordum. Hızlı geçen gençlik dönemimde sevgilim Çiğdem beni eve çağırmıştı. Annesinin evde olmadığını ve rahat bir şekilde görüşebileceğimizi söylüyordu. Bu sefer gidip sikecektim, bunu gerçekten kafama koymuştum. Evimiz yakın olduğundan heme
kart aidatı