Ana içeriğe atla

Nurten Abla Ayaklarını Yalattı

Merhaba adım Ekrem, 19 yaşındayım. Lise yıllarında olgun kadın komşumuz Nurten ile aramızda yaşanan muhteşem bir seks deneyimimi sizler ile paylaşmak istedim.
Okulumuzdaki kantin işletmeciliğini yapmakta olan Nurten, sarışın ve gerçekten güzel bir kadındı. Okuldaki birçok arkadaşımın dahi dikkatini çekecek düzeyde olduğu için kendi aramızda tam sikilecek kadın diye konuşmalar yapıyorduk. Bu konuşmaları yaptığımız bir gün Nurten’in duyduğundan haberim yoktu. Hemen okul kantini önünde konuşurken benim ağzımdan bu çıkan sözleri duymuştu. Bu sözleri duymuş olduğunu ise okul kantinine son ders arasında gitmiş olduğumda öğrenmiştim. Bana neden öyle bir cümle kullanmış olduğumu sormuştu. Ben ise hiç bir şey diyecek durumda değildim.  Ancak bundan sonra neler olabileceğini düşünmeye başlamıştım. Okul müdürüne durumu anlatırsa gerçekten bu okuldaki son günlerim olabilirdi.
Bu yaşanan olaydan sonra kantin çevresinde pek dolaşmaz olmuştum. Arkadaşlarıma da durumu anlattıktan sonra kendilerininde dikkatli olmasını istedim. Aradan biraz zaman geçirip yaşanan olayları unutturmak istiyordum. Ancak nerede karşılaşmış olursak olalım Nurten bana gülümsüyordu. Bu gülümsemelerden ben bir anlam çıkartamıyordum. Okul çıkışında evimiz yakın olduğu için ben genelde yürüyerek gidip gelirdim. Çoğu zamanda ise yanımda arkadaşlarım olurdu. Ancak tek bir şekilde eve gitmiş olduğumda, Nurten kendi arabası ile yanıma yanaştı. Hadi gel bakalım seni eve bırakayım dedi. Ben evim yakın olduğu için pek gerek duymadığımdan teşekkür ederek gitmesini istedim. Israrlı bir şekilde arabasına binmemi söylediği için yanına geçtim. Arabada giderken bana okuldan sonra neler yapacağımı sordu. Hiç bir planım olmadığı için evde olurum diye sorusuna yanıt verdim. O zaman bana gidiyoruz diyerek arabasını kendi evi istikametine doğru çevirdi. Bu sırada beni bir aniden heyecan basmıştı. Evine gittiğimizde ne gibi planı vardı bilmiyordum. Evine girer girmez koltuk üzerine geçerek sohbete başladık. Sarışın güzeli Nurten demek sikilecek bir kadınım diyerek bana gülmeye başladı. Halen unutmamıştı ve ayağını da kaldırıp ağzıma doğru uzattı. Ayak parmaklarını yalar isem bana kendisini siktireceğini söylüyordu. Hemde bu olayın tamamen kapatılacağını belirtmişti. Hemen ayak parmaklarından başlayarak yaladım. Parmaklarını yaladıkça kendisi de etek altından külotunu aşağı sıyırmış amcık üzerinde elini gezdiriyordu. Ağzımda ayak parmakları olsa da benim gözüm onun amcık üzerindeydi. Kılsız bir şekilde karşımda duruyordu.
Gözlerimin amcık üzerinde olduğunu fark eden Nurten bacakları arasına geçmemi istedi. Ayak parmağından sonra şimdi de kılsız amcık yalıyordum. Bacaklarını sıkıştırıp kafamı okşuyordu. Kasılarak sulanmış amcık ile kendisinden geçmişti. Beni tekrar koltuk üzerine alıp üzerimdeki pantolonumu çıkarttı. Kalkmış olan sikimi eline alarak okşadı. Biraz sertleşince hemen ağzına alarak emmeye başladı. Sikim oral seks sonrasında dimdik olmuştu. Bacaklarını ayıran Nurten bu sikilecek amcığı sik bakalım diyerek kendisini bana bıraktı. Bacakları arasından bende kalkmış sikimi kılsız amcık içine sokarak sikmeye başladım. Sulu olduğu için sikim kaygan şekilde amcık içine köklenmişti. Her girip çıkışımda vıcık vıcık sesler geliyordu. Nurten ise inleyerek hepsini kökle diye bana inliyordu. Artık bacakları arasında gidip gelmekten yorulmuştum ve boşalmak üzereydim. Nurten sakın içime boşalma diyerek sikimi amcık içinden çıkarttı. Tekrar ellerine alarak göğüsleri üzerine sıvazlayarak beni orgazma ulaştırdı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Erkek Kardeşim Hiç Acımadı – Ensest Hikayesi

Herkese merhaba ben 19 yaşında bir genç kızım. Adım Filiz ve size tamamen yaşanmış bir hikayemi anlatmak istiyorum. Ben çok erken evlendim yaşım reşit olur olmaz çok sevdiğim sevgilimle evlendik ve 1 yıldır da evliyiz. Ama eşim benden 1 yaş büyük ve 20 yaşına gelince de askere gitti. Bu arada İstanbul’da yaşıyoruz. Eşim askere gidince yalnız kaldığım evde geceleri korkmaya başladım. Bu yüzden de annemleri arayıp erkek kardeşimi yanıma göndermelerini istedim. Benim erkek kardeşim benden bir yaş küçük. Adı Serdal 18 yaşında ve yakışıklı bir gençtir. Anlatacağım hikayem de onunla ilgili. Daha önce hiç aklıma onunla ilgili böyle bişey gelmedi ama kocam askerde olunca azdım.  ona karsi bireyler hizsetmezdim iki haftadir kardesim yanimda kaliyor nede olsa genc dedim ona bir oda verdim .orada kaliyordu. bende gunluk islerimle ugrasiyordum. aksamlari sohbet ederdik.yine boyle sohbet ediyorduk.  gece saat baya ilerlemisdi. ben kardesime sordum kiz arkadasin varmi dedim .oda yok abla dedi.belki

Sarhoş Annemi Arkadan Becerdim

Merhaba arkadaşlar ben annesi ve babası ayrılmış bir gencim. Annem son zamanlarda çok açık giyinmeye başlamıştı ve bu benim fazlası ile dikkatimi çekiyordu. Sanırım dul olduğu için azmıştı ve artık kendini siktirecek birilerini aramaya başlamıştı. Artık anneme hasta olmaya başlamıştım. Sürekli 31 çekerken onu hayal ediyor ve sikmek için bir fırsat kolluyordum. Neyse bir gün amacıma ulaştım ve hemen o günü sizlere anlatmak istiyorum. O gün akşam oldu bu alkol almaya başladı her zamanki gibi içtikçe yarı baygın hal aldı uzanıcam dedi kuçağıma doğru uzandı kafası aletimin yanında gecelikle yatıyor benim alet kalktı şortun arasından çıkartım dudaklarına değdirdim yalamaya başladı o an anladım canı istiyor herdaim açık olan gömleğini yırtmak ve dışarı taşmak için uğraşan 98 ölçüye sahip göğüslerine yiycek gibi bakmaları artık doğal bi davranıştı.annemle eve girdik temizliğe giriştik ilk sinyal o zaman çaktı çünkü annem temizliği kısacık kot bir şort ve içinde sütyen olmayan askılı bi bluzl

Kız Arkadaşımın Türbanlı Annesini Siktim

Merhabalar ben İlhan. 35 yaşındayım ve evliyim. Bundan 7 yıl süre kadar önce bekar olduğum dönemlerde yaşadığım ve halen unutmakta zorlandığım fantezimi sizlerle paylaşıyorum. Bekar olduğum dönemlerde hayatı hızlı bir şekilde yaşıyordum. Bu dönemler içerisinde birden fazla kızla olsam da, komşu kızının türbanlı annesiyle yaşadığım fantezimi halen tadı damaklarımdaydı. Müstakil evlerin sık olduğu bir mahallede oturduğumuz için, bizimde evimiz iki katlıydı. Ancak ben  seks hikayeleri  adına birlikteliklerimi evimizin çatı katında yapıyordum. Burada yaşadığım birden çok fantezilerimin içerisine olgun kadın Perihan da dahil olmuştu. Perihan benim görüştüğüm kız arkadaşımın annesiydi. Kız arkadaşım ile çok ileriye gidememiş olsam da, sevişmeler yaşıyordum. Hızlı geçen gençlik dönemimde sevgilim Çiğdem beni eve çağırmıştı. Annesinin evde olmadığını ve rahat bir şekilde görüşebileceğimizi söylüyordu. Bu sefer gidip sikecektim, bunu gerçekten kafama koymuştum. Evimiz yakın olduğundan heme
kart aidatı