Ana içeriğe atla

Çıtır Kuzenimle Yaşadıklarımız

Selam arkadaşlar ben Aydından seks hikayemi yazıyorum. 18 yaşında tam deli dolu yıllarını yaşayan bir gençtim o zamanlar. Benim Büşra adında bir kuzenim var. O da benimle aynı yaşta. Onunla yıllardır görüşmüyorduk çünkü onlar başka bir şehirde yaşıyorlardı. Benim o zamanlar bir sevgilim vardı ve ilişkimizde sekste vardı. Ama ben bir süre sonra değişiklik aramaya başladım. Kuzenim ailesi ile birlikte Aydına taşınınca da aradığım değişikliği buldum. kuzenim esmer güzeli vücudu ne zayıf ne kilolu bi durumdaydı cok iyiydi ilk basta pek ilgilenmemiştim taki bir gün yanıma mini şortla oturup yaklaşana kadar meğer benden hoşlanıyormuş onada hak vermek gerek ne arkası var ne tandııgı biri tek tanıdıgı kişi benim neyse benim odada ben bilgisayrada takılırken yanıma oturdu benim gözün biri bacakları süzüyo tabi çaktırmadan sonra bi şakalaşma muhabbetine derken aniden öpüşmeye başladık biri gelir diye toparlandık sonra bir iki gün sonra bizi evde yanlız bıraktılar bizimkilerin bir işi cıkmıstı bende nasılsa her fırsatta orasını burasını elliyorum kimse yokken bişey olurmu diyordum annemler evden cıktıgı gibi yapıştım dudağına tabi oda dururmu ben tamam bu gelir dedim yatırdım yatağa bacak arasına sokmuyo bacaklarını büzüyo zorla yapıştım amının olduğu bölgeye bu beni itti suratını astı sanki cok kötü bişey olmus daha önce bi bok yemiyormusuz gibi neyse baktım basolmuyo aldım dayımlara bıraktım ertesi gün yine bize geldi yanımdanda ayrılmıyo hale bak neyse bu bana bişeyler yaptırmata çalısıyo yapmadıgımda aklınca tehdit ediyo halamlara söylerim dayınlara söylerim diye ilk tırstım sonra baktım böyle başolmaz git kime ne söylüyorsan söyle bundan sonra senle işim olmaz dedim diyemedi tabi kimseye arkadaşlar ortlama 1 ay hiç konusmadım bigün ufaktan konusmaya basladık hatasınıda anlamış tabi bu normal bana artık evde yanız kaldık yine yakınlastım tabi ben buna o kadar tecrubeme karsın kapalı o amının yumusaklığını hissettim bir an boşaldım banoya kostum yıkandım o ne oldu ne oldu derken dedim bi gün acık sürtüneyim diye bu bozarsan beni almak zorunda kalırsın nutuklarında ben arkaya sürtüncem ya dedim tamam ama bakmıcan dedi ben avni tamam dedim direk yan yatıyoruz yerde abi sürtünüyorum sürtünüyorum tamam alet taş gibi ama bişey anlamıyorum o kalçalar taş gibi ufakda değiller çıldırıyorum dedim buna krem le kaydırsam olurmu aşşa yukarı zaten dedim ilk yok desede bi kaç ısrarımdan snra tamam dedi ben iki sürtündüm 3 sürtündüm artık kafayı deliğe zorluyorum girmiyo cıldırıcam aradan yarım saat gecti yeter bu kadar dedi toparladındık ürkütmiyeyim diye snra birgün benden bişey istedi bende tamam ama yine gecenkinden isterim dedim tamam dedi ama yüz üstü yatıcan buzek yok deme buna dedim gülerek tamam dedi tekrar ogün geldi kremi bol bol sürdüm sürtündün bi kaç dakika sonra o körpe kuzenimin anüsünü cok iyi bir şekilde hissetim altımdan kaçmak istedi ilk mümkünmü ağırlımığımı verdim yükledim cok iyisin harikasın diyerek yaklasık o daracık götünde 10 15 dakika gidip geldim o yeter bırak diye diye en son boşaldım geçti ağlamaya yanımda bende bi sigara yaktım 1 yıl boyunca aralıksız 2 günde bir 3 günde bir siktim şimdi erkek arkasından baskasına vermiyo olsun gelir yine yaşım 26 o kadar yıl geçti ama yine arada yaklaşıyoruz basımdan gecenleri aralıklarla paylaşıcam sizinle

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Erkek Kardeşim Hiç Acımadı – Ensest Hikayesi

Herkese merhaba ben 19 yaşında bir genç kızım. Adım Filiz ve size tamamen yaşanmış bir hikayemi anlatmak istiyorum. Ben çok erken evlendim yaşım reşit olur olmaz çok sevdiğim sevgilimle evlendik ve 1 yıldır da evliyiz. Ama eşim benden 1 yaş büyük ve 20 yaşına gelince de askere gitti. Bu arada İstanbul’da yaşıyoruz. Eşim askere gidince yalnız kaldığım evde geceleri korkmaya başladım. Bu yüzden de annemleri arayıp erkek kardeşimi yanıma göndermelerini istedim. Benim erkek kardeşim benden bir yaş küçük. Adı Serdal 18 yaşında ve yakışıklı bir gençtir. Anlatacağım hikayem de onunla ilgili. Daha önce hiç aklıma onunla ilgili böyle bişey gelmedi ama kocam askerde olunca azdım.  ona karsi bireyler hizsetmezdim iki haftadir kardesim yanimda kaliyor nede olsa genc dedim ona bir oda verdim .orada kaliyordu. bende gunluk islerimle ugrasiyordum. aksamlari sohbet ederdik.yine boyle sohbet ediyorduk.  gece saat baya ilerlemisdi. ben kardesime sordum kiz arkadasin varmi dedim .oda yok abla dedi.belki

Sarhoş Annemi Arkadan Becerdim

Merhaba arkadaşlar ben annesi ve babası ayrılmış bir gencim. Annem son zamanlarda çok açık giyinmeye başlamıştı ve bu benim fazlası ile dikkatimi çekiyordu. Sanırım dul olduğu için azmıştı ve artık kendini siktirecek birilerini aramaya başlamıştı. Artık anneme hasta olmaya başlamıştım. Sürekli 31 çekerken onu hayal ediyor ve sikmek için bir fırsat kolluyordum. Neyse bir gün amacıma ulaştım ve hemen o günü sizlere anlatmak istiyorum. O gün akşam oldu bu alkol almaya başladı her zamanki gibi içtikçe yarı baygın hal aldı uzanıcam dedi kuçağıma doğru uzandı kafası aletimin yanında gecelikle yatıyor benim alet kalktı şortun arasından çıkartım dudaklarına değdirdim yalamaya başladı o an anladım canı istiyor herdaim açık olan gömleğini yırtmak ve dışarı taşmak için uğraşan 98 ölçüye sahip göğüslerine yiycek gibi bakmaları artık doğal bi davranıştı.annemle eve girdik temizliğe giriştik ilk sinyal o zaman çaktı çünkü annem temizliği kısacık kot bir şort ve içinde sütyen olmayan askılı bi bluzl

Kız Arkadaşımın Türbanlı Annesini Siktim

Merhabalar ben İlhan. 35 yaşındayım ve evliyim. Bundan 7 yıl süre kadar önce bekar olduğum dönemlerde yaşadığım ve halen unutmakta zorlandığım fantezimi sizlerle paylaşıyorum. Bekar olduğum dönemlerde hayatı hızlı bir şekilde yaşıyordum. Bu dönemler içerisinde birden fazla kızla olsam da, komşu kızının türbanlı annesiyle yaşadığım fantezimi halen tadı damaklarımdaydı. Müstakil evlerin sık olduğu bir mahallede oturduğumuz için, bizimde evimiz iki katlıydı. Ancak ben  seks hikayeleri  adına birlikteliklerimi evimizin çatı katında yapıyordum. Burada yaşadığım birden çok fantezilerimin içerisine olgun kadın Perihan da dahil olmuştu. Perihan benim görüştüğüm kız arkadaşımın annesiydi. Kız arkadaşım ile çok ileriye gidememiş olsam da, sevişmeler yaşıyordum. Hızlı geçen gençlik dönemimde sevgilim Çiğdem beni eve çağırmıştı. Annesinin evde olmadığını ve rahat bir şekilde görüşebileceğimizi söylüyordu. Bu sefer gidip sikecektim, bunu gerçekten kafama koymuştum. Evimiz yakın olduğundan heme
kart aidatı