Ana içeriğe atla

Ayakkabı Mağazasında Fena Sikiştim

Merhabalar ben Nurdan. 28 yaşında giyim ve kuşamına oldukça düşkün bir hatunum. Bundan dolayı da kendime ayırdığım hafta sonlarındaki zamanımın tümünü neredeyse alışveriş yaparak geçiriyorum diyebilirim. İşte bu alışverişi gerçekleştirmiş olduğum mağazalardan birisinde yaşadığım harika seks hikayeleri içinden bir tanesini sizlerle paylaşmak istiyorum. Dul olarak yaşam sürünce seks konusunda kendimi tatmin etmek için farklı erkekleri koynuma alıyordum.
Bayram yaklaştığı için beni de giyim telaşı sarmaya başlamıştı. Ne alacağım neleri giyineceğim diye düşünmeye başladım. Önce kendime uygun kıyafetleri almak, ardından ise bu kıyafete uygun çanta ve ayakkabı almak istiyordum. Bu hazırlıkları yapabilmem içinde çalıştığım iş yerinden biraz erken çıkmam gerekiyordu. Özel bir şirkette sekreter olarak çalıştığım için genelde en son ben iş yerinden ayrılmak zorunda kalıyordum. Patronum ise iş konusunda oldukça titiz olduğu için iş yerinden kimsenin erken ayrılmasına izin vermiyordu. Odasına çekingen tavırlar içerisinde olsam da izin almak için girmiştim. Oda içerisinde yalnız bir şekilde bilgisayarından firma ile ilgili hesapları inceliyordu. ‘’Buyurun Nurdan hanım, size nasıl yardımcı olabilirim ?’’ diyerek alaycı bir tavır ile yaklaşmıştı. Ben ise umursamadan kendim için izin isteyeceğimi belirtmiştim. Bu şuanda mümkün değil demişti. Kapının arkasında bulunan özel kilidine sarılarak, kilitledim. Patronum ise ‘’ ne yapıyorsun, amacın nedir?’’ sorusunu bana yöneltmiş olduğunda ben çoktan yanına geçmiştim. Koltuğun hemen yanında bulunan masanın üzerine oturarak üzerimdeki mini eteğimden bacaklarımın görünerek kendisini etkilemesini sağlıyordum. Elleri biran bacaklarım üzerinde gezinmeye başladı. Titrer vaziyette olan eller bacaklarım üzerinden bacak arama doğru ilerliyordu. Elinin üzerine kendi elimi koydum ve ‘’ şimdi bu imkansız ancak izini aldıktan sonra sizinle ilgileneceğim ‘’ diyerek çekmesini istedim. Patron bu duruma yeşil ışık yaktığı için bana gerekli olan izni vermişti.
Hemen ofis içerisinden hazırlıklarımı yaptım ve ayrıldım. Bir taksiye binerek alışveriş mağazalarının sık olduğu bölgeye gittim. İlk olarak kendime uygun bir elbise bakıyordum. Bu elbisemi beğenerek aldıktan sonra sora ayakkabı ve çantamı almak kalmıştı. Büyük bir ayakkabı mağazası içerisindeki kalabalığı sevmediğim için, sade bir dükkan bakıyordum. Tabi ki bu sırada zamanın nasıl akıp gittiğinin de farkında değildim. Zaman oldukça geç olmuş neredeyse dükkanlar kapanacak saatine yaklaşmıştı. Bir sokak arasındaki ayakkabı dükkanının açık olduğunu gördüm. İçeriye girecek olduğumda mağaza sahibi adam kapanacak olduğunu ve elemanların çıktığını belirtti. Bunun üzerine bende kısa bir süre içerisinde ayakkabı alıp çıkacağımı ve bana yardımcı olmasını istedim. Peki diyerek beni içeriye aldı, ancak mağaza kapısını başka insanların gelmemesi adına kilitlemesi gerektiğini belirtti. Bu sözleri bana söylediğinde benim kafamda çoktan fanteziler kurulmaya başlamıştı.
Bayan ayakkabılarının olduğu kısma geçerek kendime güzel bir model bakıyordum. Birkaç modeli raftan indirdikten sonra denemek üzere yerde bulunan tabura üzerine oturdum. Giyinmem için adamda bana yardımcı oluyordu. Ancak bu yardım sırasında eteğimin altından amcık bölgeme doğru bakmaması içten bile değildi. Bu bakışları fark ettiğimde kendimi toparlamak yerine daha çok bacaklarımı açıyor, eteğimi yukarıya sıyırıyordum. Adamda benim istekli olduğumu anlamıştı. Ayakkabıyı tutan ellerini ayak bileklerimden başlayarak yukarıya doğru okşuyordu. Aslında ofis içerisinde patronun bacaklarımı okşadığı sırada sulanmıştım. Bu dokunuşların ardından daha da sulanmaya başladım. Yerimden kalkarak mağazanın içerisinde bulunan bir koltuk üzerinde bacaklarımı ayırdım. Adama kendi elleriyle külotumu çıkarttırarak amcık yalamasını istedim. Sulanmış amcık üzerinde azgın durumda olan adam dondurma yalar gibi dilini gezdiriyordu. Bende zevke geldikçe göğüslerimi de dışarıya çıkartmış avuçlarım arasında sıkıyordum. Bacaklarım arasında olan adamın kafasını bir süre sonra ellerimle çekerek yukarıya kaldırdım. Sikini çıkartarak ağzıma vermesini istedim. Kalın siki pantolonun fermuarından çıkartarak ağzıma doğru uzattı. Vakumlayarak dudaklarım arasından emip oral seks yapıyordum. İkimizde bu şekilde yaptığımız sakso sonrasında kıvama gelmiştik. Bacaklarımı ayırdığım koltuk üzerine tekrar uzandım. Adamı da üzerime alıp sevgililer gibi sevişerek kalın siki ile amcık içine girip çıkmasını istiyordum. Kalın alet her girip çıkmasında ben daha çok sulanıyor dibine kadar sokmasını talep ediyordum. Ben bu girip çıkma ile defalarca boşalmıştım. Üzerimdeki adam ise azgın bir boğa olmuştu. Sikmeye doymak nedir bilmiyordu. Sürekli olarak pozisyonlar değiştiriyor, boşalana kadar beni parçalarcasına mağaza içerisinde inleterek sikiyordu.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Erkek Kardeşim Hiç Acımadı – Ensest Hikayesi

Herkese merhaba ben 19 yaşında bir genç kızım. Adım Filiz ve size tamamen yaşanmış bir hikayemi anlatmak istiyorum. Ben çok erken evlendim yaşım reşit olur olmaz çok sevdiğim sevgilimle evlendik ve 1 yıldır da evliyiz. Ama eşim benden 1 yaş büyük ve 20 yaşına gelince de askere gitti. Bu arada İstanbul’da yaşıyoruz. Eşim askere gidince yalnız kaldığım evde geceleri korkmaya başladım. Bu yüzden de annemleri arayıp erkek kardeşimi yanıma göndermelerini istedim. Benim erkek kardeşim benden bir yaş küçük. Adı Serdal 18 yaşında ve yakışıklı bir gençtir. Anlatacağım hikayem de onunla ilgili. Daha önce hiç aklıma onunla ilgili böyle bişey gelmedi ama kocam askerde olunca azdım.  ona karsi bireyler hizsetmezdim iki haftadir kardesim yanimda kaliyor nede olsa genc dedim ona bir oda verdim .orada kaliyordu. bende gunluk islerimle ugrasiyordum. aksamlari sohbet ederdik.yine boyle sohbet ediyorduk.  gece saat baya ilerlemisdi. ben kardesime sordum kiz arkadasin varmi dedim .oda yok abla dedi.belki

Sarhoş Annemi Arkadan Becerdim

Merhaba arkadaşlar ben annesi ve babası ayrılmış bir gencim. Annem son zamanlarda çok açık giyinmeye başlamıştı ve bu benim fazlası ile dikkatimi çekiyordu. Sanırım dul olduğu için azmıştı ve artık kendini siktirecek birilerini aramaya başlamıştı. Artık anneme hasta olmaya başlamıştım. Sürekli 31 çekerken onu hayal ediyor ve sikmek için bir fırsat kolluyordum. Neyse bir gün amacıma ulaştım ve hemen o günü sizlere anlatmak istiyorum. O gün akşam oldu bu alkol almaya başladı her zamanki gibi içtikçe yarı baygın hal aldı uzanıcam dedi kuçağıma doğru uzandı kafası aletimin yanında gecelikle yatıyor benim alet kalktı şortun arasından çıkartım dudaklarına değdirdim yalamaya başladı o an anladım canı istiyor herdaim açık olan gömleğini yırtmak ve dışarı taşmak için uğraşan 98 ölçüye sahip göğüslerine yiycek gibi bakmaları artık doğal bi davranıştı.annemle eve girdik temizliğe giriştik ilk sinyal o zaman çaktı çünkü annem temizliği kısacık kot bir şort ve içinde sütyen olmayan askılı bi bluzl

Kız Arkadaşımın Türbanlı Annesini Siktim

Merhabalar ben İlhan. 35 yaşındayım ve evliyim. Bundan 7 yıl süre kadar önce bekar olduğum dönemlerde yaşadığım ve halen unutmakta zorlandığım fantezimi sizlerle paylaşıyorum. Bekar olduğum dönemlerde hayatı hızlı bir şekilde yaşıyordum. Bu dönemler içerisinde birden fazla kızla olsam da, komşu kızının türbanlı annesiyle yaşadığım fantezimi halen tadı damaklarımdaydı. Müstakil evlerin sık olduğu bir mahallede oturduğumuz için, bizimde evimiz iki katlıydı. Ancak ben  seks hikayeleri  adına birlikteliklerimi evimizin çatı katında yapıyordum. Burada yaşadığım birden çok fantezilerimin içerisine olgun kadın Perihan da dahil olmuştu. Perihan benim görüştüğüm kız arkadaşımın annesiydi. Kız arkadaşım ile çok ileriye gidememiş olsam da, sevişmeler yaşıyordum. Hızlı geçen gençlik dönemimde sevgilim Çiğdem beni eve çağırmıştı. Annesinin evde olmadığını ve rahat bir şekilde görüşebileceğimizi söylüyordu. Bu sefer gidip sikecektim, bunu gerçekten kafama koymuştum. Evimiz yakın olduğundan heme
kart aidatı