Ana içeriğe atla

Sarhoş Olan Kızlarla Grup Seks Yaptım

Adım Nazım, 25 yaşındayım. Üniversite yıllarında yaşamış olduğum grup seks deneyimini sizler ile paylaşmak istiyorum. Gerçekten şuanda düşündüğüm anda bile tekrar iştahım kabarıyor diyebilirim.
Üniversite yıllarında hızlı şekilde yaşadığım için, her türlü eğlenceyi düzenliyordum. Okuldan arkadaşlarım olan Özge ile İpek, sürekli olarak benimle birlikte okula gelip gidiyorlardı. Ancak erkek arkadaşlarının olmaması dikkatimi çekmişti. Kendilerine sormuş olduğumda sürekli şekilde gülümseyerek geçiştiriyorlardı. Yalnız olarak ikisiyle ayrı ayrı görüşme fırsatım zaten pek olmamıştı. Sabah birlikte okula gittiğim kızlar ile akşam yine eve dönüşte birlikte oluyorduk. Öğrencilik yılları olduğu için otobüs ile yolculuk yapmaya mecburduk. Bundan dolayı da yolculuğumuzun pek keyifli şekilde geçtiği söylenemezdi.
Yine okul çıkışı İpek ve Özge ile eve dönüyorduk. Ancak ertesi gün hafta sonu olduğu için kendime birkaç bira alarak akşam bir keyif yapmak istiyordum. Kızlar ile büfenin önünden geçerken, kendilerine de büfeye giderken bir şey istiyor musunuz ? diyerek beş dakika beklemelerini istedim. Kızlar elimde bir siyah poşet ile dönünce cam şişe sesinden ne olduğunu sormuşlardı. Bende birkaç bira aldım akşam biraz eğleneceğim dedim. Kızlar şaşkınlık içerisinde bana bakarak, birer tane bizde mi içsek acaba diye söylenmeye başladılar. Bende daha önce içip içmediklerini sordum. Şimdiye kadar 1-2 sefer denediklerini söyleyince peki o zaman size de alıyorum diyerek tekrar büfeye geçtim. İçecekleri ve yanına bir kaç çerez aldıktan sonra eve gittim. Kızlarda benimle birlikte gelmişlerdi. Kendilerine ait ayrı evleri olsa da, benimle bu gece kalacaklarını söylüyorlardı.
Eve girdiğimizde haliyle öğrenci evi olduğu için biraz dağınıktı. Tek göz odalı bir yer olduğu için hemen toparlamaya çalıştım. Kızlar hadi sen mutfakta bir hazırlık yap bizde buraları toparlarız dedi. İçeriden bardakları aldım ve yanlarına tekrar döndüğümde oturabilecek duruma ortamı getirmişlerdi. Televizyondan açtığımız müziklerden dinlerken, aldığım biraları yudumlamaya başladık. Ben kendime 3 adet aldığım için onlar daha şişedeki birayı yarım etmeden birinciyi bitirmiştim. Ancak bir birayı bitirmeye yakın sarhoş olduklarını anlamaya başladım. Çünkü bana olan bakışları değişmişti. İpek üzerindeki tişörtünü çıkartarak sadece sutyeni ile oturmaya başladı. Ne yapıyorsun diye sorduğumda aman canım yabancı mı var diyerek geçiştirmişti. İpek’in bu hareketi Özge’yi de cesaretlendirmiş o da soyunmuştu. Karşımda yarı çıplak iki kız duruyordu artık.  Sohbetimize devam ederken konu seks ilişkilerine getirdiler. Alkolünde etkisi ile Özge ile İpek kendi aralarında nasıl sevişmiş olduklarını bana anlatıyorlardı. Gerçekten ilgi çekici olan bu fantezilerini dinlediğim sırada sikim kalkmaya başladı.  Bu anlattıklarını biraz göstermelerini istedim. Birbirini okşamaya başlayan kızlar, üzerindekileri komple çıkartmış çırılçıplak şekilde kalmışlardı.
Özge ile İpek birbirlerinin amcıkları üzerinde ellerini gezdirirken dudaktan çok şehvetli şekilde öpüşüyordu. Ben ise sikimi dışarıya çıkartmış, onları izlerken sıvazlıyordum. Artık ikisi de sevişmeden ötürü kıvama gelmişlerdi. Evde bulunan bir resim kalemini eline alan İpek arkadaşı Özge’nin amcık içine sokuyordu. Hemen bende harekete geçtim ve elindeki kalemi aldım. Özge’yi önümde domalttım ve amcık içine benim siki sokup çıkartmaya başladım. İpek de Özge’nin önünde bacakları ayırmış amcık yalatıyordu. İki kızın aynı anda aldığı zevkle inleme sesleriyle sikişmek gerçekten beni çıldırtmıştı. Özge sikişerek boşaldıktan sonra, birazda arkadaşının yemesini istedi. Bu sefer beni yatağa yatırdığı ve İpek kucağıma geçti. Kucağımda zıplayarak sikişirken Özge’de amcık içine girip çıkan sikimi arada çıkartarak ağzına alıp yalıyordu. Kucağımda zıplayan İpek ile sikişmenin verdiği zevk ile boşalacak duruma gelmiştim. Boşalıyorum dediğim anda kucağımdan kalkan İpek ile Özge sikimi yalayarak ağızlarına boşalmamı istemişti. Gerçekten bu kızların bu kadar azgın ve seks düşkünü olduğunu o güne kadar öğrenememiştim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Erkek Kardeşim Hiç Acımadı – Ensest Hikayesi

Herkese merhaba ben 19 yaşında bir genç kızım. Adım Filiz ve size tamamen yaşanmış bir hikayemi anlatmak istiyorum. Ben çok erken evlendim yaşım reşit olur olmaz çok sevdiğim sevgilimle evlendik ve 1 yıldır da evliyiz. Ama eşim benden 1 yaş büyük ve 20 yaşına gelince de askere gitti. Bu arada İstanbul’da yaşıyoruz. Eşim askere gidince yalnız kaldığım evde geceleri korkmaya başladım. Bu yüzden de annemleri arayıp erkek kardeşimi yanıma göndermelerini istedim. Benim erkek kardeşim benden bir yaş küçük. Adı Serdal 18 yaşında ve yakışıklı bir gençtir. Anlatacağım hikayem de onunla ilgili. Daha önce hiç aklıma onunla ilgili böyle bişey gelmedi ama kocam askerde olunca azdım.  ona karsi bireyler hizsetmezdim iki haftadir kardesim yanimda kaliyor nede olsa genc dedim ona bir oda verdim .orada kaliyordu. bende gunluk islerimle ugrasiyordum. aksamlari sohbet ederdik.yine boyle sohbet ediyorduk.  gece saat baya ilerlemisdi. ben kardesime sordum kiz arkadasin varmi dedim .oda yok abla dedi.belki

Sarhoş Annemi Arkadan Becerdim

Merhaba arkadaşlar ben annesi ve babası ayrılmış bir gencim. Annem son zamanlarda çok açık giyinmeye başlamıştı ve bu benim fazlası ile dikkatimi çekiyordu. Sanırım dul olduğu için azmıştı ve artık kendini siktirecek birilerini aramaya başlamıştı. Artık anneme hasta olmaya başlamıştım. Sürekli 31 çekerken onu hayal ediyor ve sikmek için bir fırsat kolluyordum. Neyse bir gün amacıma ulaştım ve hemen o günü sizlere anlatmak istiyorum. O gün akşam oldu bu alkol almaya başladı her zamanki gibi içtikçe yarı baygın hal aldı uzanıcam dedi kuçağıma doğru uzandı kafası aletimin yanında gecelikle yatıyor benim alet kalktı şortun arasından çıkartım dudaklarına değdirdim yalamaya başladı o an anladım canı istiyor herdaim açık olan gömleğini yırtmak ve dışarı taşmak için uğraşan 98 ölçüye sahip göğüslerine yiycek gibi bakmaları artık doğal bi davranıştı.annemle eve girdik temizliğe giriştik ilk sinyal o zaman çaktı çünkü annem temizliği kısacık kot bir şort ve içinde sütyen olmayan askılı bi bluzl

Kız Arkadaşımın Türbanlı Annesini Siktim

Merhabalar ben İlhan. 35 yaşındayım ve evliyim. Bundan 7 yıl süre kadar önce bekar olduğum dönemlerde yaşadığım ve halen unutmakta zorlandığım fantezimi sizlerle paylaşıyorum. Bekar olduğum dönemlerde hayatı hızlı bir şekilde yaşıyordum. Bu dönemler içerisinde birden fazla kızla olsam da, komşu kızının türbanlı annesiyle yaşadığım fantezimi halen tadı damaklarımdaydı. Müstakil evlerin sık olduğu bir mahallede oturduğumuz için, bizimde evimiz iki katlıydı. Ancak ben  seks hikayeleri  adına birlikteliklerimi evimizin çatı katında yapıyordum. Burada yaşadığım birden çok fantezilerimin içerisine olgun kadın Perihan da dahil olmuştu. Perihan benim görüştüğüm kız arkadaşımın annesiydi. Kız arkadaşım ile çok ileriye gidememiş olsam da, sevişmeler yaşıyordum. Hızlı geçen gençlik dönemimde sevgilim Çiğdem beni eve çağırmıştı. Annesinin evde olmadığını ve rahat bir şekilde görüşebileceğimizi söylüyordu. Bu sefer gidip sikecektim, bunu gerçekten kafama koymuştum. Evimiz yakın olduğundan heme
kart aidatı