Ana içeriğe atla

Evli Kadınla Fantezi Yaparken Yakalandık

Selam arkadaşlar ben 30 yaşında bir adamım. Tesisat işleri ile uğraşıyorum. Bir inşaattan uzun süreli bir iş almıştım iyi de parası vardı ve hemen çalışmaya başladım. Ama hiç beklemediğim bir şey oldu. Tam karşı binada bir kadın sürekli beni kesmeye başladı. Kadın türbanlıydı ama ben inşaatta olduğum süre boyunca kadın hiç camdan inmedi. Son günlerde bu hep böyle olmaya başladı. Ama ben çevreden çekindiğim için kadına yaklaşamıyordum. Çünkü muhtemelen evliydi ve yakalanırsam mahalleli beni linç edebilirdi. Nasıl yapsam etsem diye düşünürken, aklıma bir kurnazlık geldi, arabamın camına ‘Satılık!’ diye yazdım, cep numaramı da yazdım. Ben kağıdı yazarken o da pencereden bana bakıyordu. Ben kağıdı arabanın camına yapıştırdıktan sonra inşaata döndüm…
Az sonra kadın çöp dökme bahanesiyle aşağı indi, arabanın yanına, hemen telefon numaramı aldı.Ben inşaattan onu gözlüyorum. Eve girdi, pecereye geçti, sonra beni aradı, “Arabanı gerçek mi satıyon, yoksa beni numaranı alayım diye mi yazdın?” dedi. Ben de, “Senin için yazdım!” dedim. Biraz sohbet ettik telefonda. Evliymiş, ama kocası yurtdışında (Almanyada) çalışıyormuş, 2 sene olmuş gideli. Ben içimden, (Yaşadık! Karı yaraksızlıktan kudurmuştur!) diye düşündüm ve karıya, “Yarın izin günüm, çalışmayacağım, yarın arabayla gezelim mi?” dedim. “Tamam, ama mahallede olmaz, yarın saat 10:00 da beni K….. Postanesinin önünden al!” dedi. “Anlaştık!” dedim telefonu kapadım. İçim içime sığmıyordu…
Ertesi gün güzelce duşumu aldım, parfümümü sıktım ve anlaştığımız saate Postanenin önünden arabaya aldım. Arabam da Hunday Starex kapalı kasa. Neyse, arabayı şehir dışına doğru sürdüm. Gözlerden uzak müsait bir araziye çektim ve “Arkaya geçelim!” dedim. Geçtik ama karı, “Vermem, olmaz! Sadece sevişelim!” diyor, aklısıra naz yapıyor. “İyi ozaman sadece sevişelim!” dedim ve bunu öpmeye başladım. Var ya, karı kıtlıktan çıkmış gibi kemiriyor dudaklarımı…
Bununla sevişirken elimi eteğinin altına sokup amına attım, amı su olmuş, külodunu vıcık vıcık ıslatmıştı. Külodunu çıkarmak istedim, biraz nazlandı, ama çıkardım. Yumuldum amına, amını yalamaya başladım, bu hemen, “Napıyon? Am yalanır mı hiç?” diyerek kafamı itti, amından uzaklaştırmaya çalıştı. Ben de, “Anlaşıldı, senin o pezevenk kocan hiç yalamamış, hem ağzının tadını bilmiyormuş, hem de seni bu zevkten mahrum etmiş!” dedim ve zorla yalamaya devam ettim. Dilimiamına soktuğumda, karı zevkten sara hastaları gibi sarsılmaya başladı…
Bu arada, orospu vermem falan diye ayak yapıyordu, ama buluşacağız diye amının kıllarını bile traş etmiş. Neyse, ben bunun amını yalarken, bu bir kez titreyerek ve inleyerek orgazm oldu. Ama nasıl zevk suyu geliyor amından, sanki işer gibi boşalıyor karı. Ben amının sularını da şapur şupur yalarken, karı yumdu gözlerini, “Ne olur yarağını sok amıma!” diye bağırıyor, deli gibi çırpınıyor…
Hemen yarağımı çıkardım ve başını tükürükleyip, başını amına dayadım. Karı tırnaklarını sırtıma geçirerek beni kendine çekiyordu. Yüklenmemle köküne kadar soktum amına, bacaklarını omzuma kaldırarak pompalamaya başladım. Bu zevkten ağlar gibi sesler çıkararak inliyor, “Bitirdin beni!” diyor, 2. ye orgazm oluyordu. “Dur daha bitmedi!” diyerek pozisyon değiştirdim ve bunu dörtayak domalttım, arkadan amına tekrar girip, belinden kendime çeke çeke sikmeye devam ettim. Amına kökledikçe tombul kalçaları dalgalanıyordu…
Amını sikerken, bir elimle götünün yanaklarını ayırınca, götünün kap kara deliği nişan tahtası gibi ortaya çıktı. Başparmağımı ağzımda ıslatıp götüne sokunca bu daha da kudurdu, zevkten bağırıyor resmen. Durdum birden ve “Kocan olacak pezevenk götünü sikti mi hiç?” diye sordum. Soruma cevap vermedi, sadece, “Devam et, yarım bırakma!” diye yalvarıyordu. Tekrar sordum, “Götünü hiç siktirdin mi orospu?” dedim. “Evlenmeden önce halamın oğlu beni hep götten sikerdi! Ama durma kurban olurum, önden devam et!” dedi…
Bunu duyunca ben hemen yarağımı amından çıkardım ve götünün deliğine sürtmeye başladım. Bu anladı götünü sikeceğimi, yalvarıyor, “Yavaş sok kurban olurum, acıtma!” diyordu. Yarağımı götüne kanırta kanırta sokarken, bu acıdan resmen eşşek gibi anırıyordu. Ama dinleyen kim, omuzlarından kendime çekerek köküne kadar geçirdim götüne. Bu, “Öldüm anam, götümü yırttın, kıprıdama nolur!” diye yalvarıyor. Elimle ağzını kapayıp götüne pompalamaya başladım. Karının amı dardı, ama götü amından daha da dardı…
Bir süre sonra o da artık götünü ileri geri oynatmaya başlayınca elimi ağzından çektim ve amına attım. Götünü sikerken amını okşuyordum. Artık ikimiz de zevkten inliyorduk. Çok geçmeden karının amından zevk suları elime akmaya başlayınca, ben de böğüre böğüre karının götüne boşaldım…
Almancının karısı 2 yıldır yaraksız kalmanın acısını bir günde çıkarmak istiyordu sanki, o gün arabada 5 defa siktim onu. Bu olay 8 ay önce oldu, o gün bugündür bazen kendi evine alıyor beni, bazen de fantazi olsun diye yine arabada sikiyorum. Karı her seferinde benim pilimi bitirene kadarsikilmek istiyor. Ben de sikmeye doyamıyorum!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Erkek Kardeşim Hiç Acımadı – Ensest Hikayesi

Herkese merhaba ben 19 yaşında bir genç kızım. Adım Filiz ve size tamamen yaşanmış bir hikayemi anlatmak istiyorum. Ben çok erken evlendim yaşım reşit olur olmaz çok sevdiğim sevgilimle evlendik ve 1 yıldır da evliyiz. Ama eşim benden 1 yaş büyük ve 20 yaşına gelince de askere gitti. Bu arada İstanbul’da yaşıyoruz. Eşim askere gidince yalnız kaldığım evde geceleri korkmaya başladım. Bu yüzden de annemleri arayıp erkek kardeşimi yanıma göndermelerini istedim. Benim erkek kardeşim benden bir yaş küçük. Adı Serdal 18 yaşında ve yakışıklı bir gençtir. Anlatacağım hikayem de onunla ilgili. Daha önce hiç aklıma onunla ilgili böyle bişey gelmedi ama kocam askerde olunca azdım.  ona karsi bireyler hizsetmezdim iki haftadir kardesim yanimda kaliyor nede olsa genc dedim ona bir oda verdim .orada kaliyordu. bende gunluk islerimle ugrasiyordum. aksamlari sohbet ederdik.yine boyle sohbet ediyorduk.  gece saat baya ilerlemisdi. ben kardesime sordum kiz arkadasin varmi dedim .oda yok abla dedi.belki

Sarhoş Annemi Arkadan Becerdim

Merhaba arkadaşlar ben annesi ve babası ayrılmış bir gencim. Annem son zamanlarda çok açık giyinmeye başlamıştı ve bu benim fazlası ile dikkatimi çekiyordu. Sanırım dul olduğu için azmıştı ve artık kendini siktirecek birilerini aramaya başlamıştı. Artık anneme hasta olmaya başlamıştım. Sürekli 31 çekerken onu hayal ediyor ve sikmek için bir fırsat kolluyordum. Neyse bir gün amacıma ulaştım ve hemen o günü sizlere anlatmak istiyorum. O gün akşam oldu bu alkol almaya başladı her zamanki gibi içtikçe yarı baygın hal aldı uzanıcam dedi kuçağıma doğru uzandı kafası aletimin yanında gecelikle yatıyor benim alet kalktı şortun arasından çıkartım dudaklarına değdirdim yalamaya başladı o an anladım canı istiyor herdaim açık olan gömleğini yırtmak ve dışarı taşmak için uğraşan 98 ölçüye sahip göğüslerine yiycek gibi bakmaları artık doğal bi davranıştı.annemle eve girdik temizliğe giriştik ilk sinyal o zaman çaktı çünkü annem temizliği kısacık kot bir şort ve içinde sütyen olmayan askılı bi bluzl

Kız Arkadaşımın Türbanlı Annesini Siktim

Merhabalar ben İlhan. 35 yaşındayım ve evliyim. Bundan 7 yıl süre kadar önce bekar olduğum dönemlerde yaşadığım ve halen unutmakta zorlandığım fantezimi sizlerle paylaşıyorum. Bekar olduğum dönemlerde hayatı hızlı bir şekilde yaşıyordum. Bu dönemler içerisinde birden fazla kızla olsam da, komşu kızının türbanlı annesiyle yaşadığım fantezimi halen tadı damaklarımdaydı. Müstakil evlerin sık olduğu bir mahallede oturduğumuz için, bizimde evimiz iki katlıydı. Ancak ben  seks hikayeleri  adına birlikteliklerimi evimizin çatı katında yapıyordum. Burada yaşadığım birden çok fantezilerimin içerisine olgun kadın Perihan da dahil olmuştu. Perihan benim görüştüğüm kız arkadaşımın annesiydi. Kız arkadaşım ile çok ileriye gidememiş olsam da, sevişmeler yaşıyordum. Hızlı geçen gençlik dönemimde sevgilim Çiğdem beni eve çağırmıştı. Annesinin evde olmadığını ve rahat bir şekilde görüşebileceğimizi söylüyordu. Bu sefer gidip sikecektim, bunu gerçekten kafama koymuştum. Evimiz yakın olduğundan heme
kart aidatı