Ana içeriğe atla

Kuru Temizlemeci Adam Mutfakta Sikti

Merhabalar adım Bahar, 27 yaşında iş kadını, aynı zamanda da evliyim. Çok yoğun şekilde iş yaşantım olduğu için sosyal faaliyetlere pek zaman ayırdığım söylenemez. Sürekli olarak iş toplantılarında ve çeşitli yemek davetlerinde vaktim geçmektedir. Eşimde aynı şekilde bir iş adamı olmasından dolayı, yurt dışı seyahatlerinde vaktini geçirmektedir. İşte bu seyahatlerinden birisini yapmış olduğunda bende evde yalnızken çok heyecan verici bir olay yaşamıştım.
Evimde yardımcı bir kadın olsa da, elbiselerimi genelde kuru temizlemeye veriyor daha yeni kalmasını sağlıyordum. Önümüzdeki hafta sonu önemli bir iş yemeği olacağı için, yardımcım olan kadına kendime ait elbisemi gösterip kuru temizlemeye göndermesini istedim. Sürekli olarak bu işleri kendisi takip ettiği için, bende güvenerek işime bakıyordum. Cumartesi günleri ofisten erken çıktığım için genelde eve geliyordum. Çünkü bugünlerin akşamında mutlaka bir davetim oluyordu. Bundan dolayıda evdeki yardımcı kadına cumartesi günü yarım gün izin veriyordum.
İşte cumartesi günü gelmiş bende iş çıkışında eve gelerek mutfakta bir şeyler atıştırmak istedim. Bu sırada akşamki gideceğim iş yemeği daveti için giyinecek olduğum elbisemi gidip dolaptan almak istedim. Ancak yatak odasına geldiğimde dolabı açtığımda beni büyük bir şok edici durum beklediğinin farkında değildim. Elbisemi elime aldığımda kuru temizlemeye verilmediğini ve eski halinde durduğunu gördüm. Cep telefonumu hemen elime alarak yardımcı kadını aradım. Unutmuş olduğunu ve çok mahcup şekilde bana konuşmalar yapıyordu. Neyse diyerek telefonu kapattım. Mutfağa geçtikten sonra elimdeki elbisemi masanın üzerine bıraktım. Kuru temizlemeci adamın cep telefonundan özel şekilde arayarak bana hemen yardımcı olmasını istemem gerekiyordu. Aradığımda beni ılımlı şekilde karşılayan adam evimden gelip alacağını belirtti. Bende mutfakta beklememe devam ettim.
Bir süre sonra kuru temizlemeci adam gelmişti. Kendisini kapıda karşılayarak hızlı bir şekilde mutfağa aldım. Elbisemi gösterip bunun akşam yemeği davetime yetişmesi gerektiğini söylüyordum. Ücretin 2-3 katını vermeye razıydım. Adam gülümseyerek bana sakin olmamı istiyordu. Hatta bu sakin olma isteğini elini omzuma koyarak söylüyordu. Askılı tişört giyinmiş olduğum için eli direk olarak tenime temas etmişti. Bir an o şekilde göz göze geldik. Kafasını bana doğru yaklaştırmıştı. Dudaklarımızın ne zaman birleştiğini bile fark edememiştim. Mutfakta ateşli bir şekilde öpüşme başlamıştı. Öpüşme sırasında arada dudaklarımı bırakarak işini halledeceğim merak etme diyen adam, önce sikişme işini çözelim diyordu.
Mutfak içerisinden hiç bir noktaya ayrılmadan ateşli şekilde sevişmemize devam ediyorduk. Dudaklarımız ayrılmaz durumdayken birbirimizin üzerimizdeki kıyafetleri çıkartıyorduk. Kendimi artık tamamı ile kuru temizlemeci adama bıraktım. Kollarına alan adam benim her yerimi okşuyor ve yalıyordu. Oral seks gibi fantezilere gerek duymadan elimi mutfak tezgahından destek aldırarak kalçalarımı kendisine doğru çevirdi. Sıkmaya başladıktan sonra elindeki sikini amcık içine sokmuştu. Öyle bir gidip gelişi vardı ki arkamda, azgın bir boğa gibiydi. Ben ise inleyerek götümü ona daha çok yanaştırıp arada ileri geri yapıyordum. Belimden tutarak beni siken adam zevke getirdiği için daha sert, daha sert diye haykırıyordum. Mutfak içerisinde domaltarak beni uzun süre sikmişti. Karşılıklı boşaldıktan sonra elbiselerimi  evden alarak dükkanına gitti. 1 saat kadar sonra  kendisi gelmeyerek elemanı ile bana göndermişti.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Erkek Kardeşim Hiç Acımadı – Ensest Hikayesi

Herkese merhaba ben 19 yaşında bir genç kızım. Adım Filiz ve size tamamen yaşanmış bir hikayemi anlatmak istiyorum. Ben çok erken evlendim yaşım reşit olur olmaz çok sevdiğim sevgilimle evlendik ve 1 yıldır da evliyiz. Ama eşim benden 1 yaş büyük ve 20 yaşına gelince de askere gitti. Bu arada İstanbul’da yaşıyoruz. Eşim askere gidince yalnız kaldığım evde geceleri korkmaya başladım. Bu yüzden de annemleri arayıp erkek kardeşimi yanıma göndermelerini istedim. Benim erkek kardeşim benden bir yaş küçük. Adı Serdal 18 yaşında ve yakışıklı bir gençtir. Anlatacağım hikayem de onunla ilgili. Daha önce hiç aklıma onunla ilgili böyle bişey gelmedi ama kocam askerde olunca azdım.  ona karsi bireyler hizsetmezdim iki haftadir kardesim yanimda kaliyor nede olsa genc dedim ona bir oda verdim .orada kaliyordu. bende gunluk islerimle ugrasiyordum. aksamlari sohbet ederdik.yine boyle sohbet ediyorduk.  gece saat baya ilerlemisdi. ben kardesime sordum kiz arkadasin varmi dedim .oda yok abla dedi.belki

Sarhoş Annemi Arkadan Becerdim

Merhaba arkadaşlar ben annesi ve babası ayrılmış bir gencim. Annem son zamanlarda çok açık giyinmeye başlamıştı ve bu benim fazlası ile dikkatimi çekiyordu. Sanırım dul olduğu için azmıştı ve artık kendini siktirecek birilerini aramaya başlamıştı. Artık anneme hasta olmaya başlamıştım. Sürekli 31 çekerken onu hayal ediyor ve sikmek için bir fırsat kolluyordum. Neyse bir gün amacıma ulaştım ve hemen o günü sizlere anlatmak istiyorum. O gün akşam oldu bu alkol almaya başladı her zamanki gibi içtikçe yarı baygın hal aldı uzanıcam dedi kuçağıma doğru uzandı kafası aletimin yanında gecelikle yatıyor benim alet kalktı şortun arasından çıkartım dudaklarına değdirdim yalamaya başladı o an anladım canı istiyor herdaim açık olan gömleğini yırtmak ve dışarı taşmak için uğraşan 98 ölçüye sahip göğüslerine yiycek gibi bakmaları artık doğal bi davranıştı.annemle eve girdik temizliğe giriştik ilk sinyal o zaman çaktı çünkü annem temizliği kısacık kot bir şort ve içinde sütyen olmayan askılı bi bluzl

Kız Arkadaşımın Türbanlı Annesini Siktim

Merhabalar ben İlhan. 35 yaşındayım ve evliyim. Bundan 7 yıl süre kadar önce bekar olduğum dönemlerde yaşadığım ve halen unutmakta zorlandığım fantezimi sizlerle paylaşıyorum. Bekar olduğum dönemlerde hayatı hızlı bir şekilde yaşıyordum. Bu dönemler içerisinde birden fazla kızla olsam da, komşu kızının türbanlı annesiyle yaşadığım fantezimi halen tadı damaklarımdaydı. Müstakil evlerin sık olduğu bir mahallede oturduğumuz için, bizimde evimiz iki katlıydı. Ancak ben  seks hikayeleri  adına birlikteliklerimi evimizin çatı katında yapıyordum. Burada yaşadığım birden çok fantezilerimin içerisine olgun kadın Perihan da dahil olmuştu. Perihan benim görüştüğüm kız arkadaşımın annesiydi. Kız arkadaşım ile çok ileriye gidememiş olsam da, sevişmeler yaşıyordum. Hızlı geçen gençlik dönemimde sevgilim Çiğdem beni eve çağırmıştı. Annesinin evde olmadığını ve rahat bir şekilde görüşebileceğimizi söylüyordu. Bu sefer gidip sikecektim, bunu gerçekten kafama koymuştum. Evimiz yakın olduğundan heme
kart aidatı