Ana içeriğe atla

Kocamın Yeğeni Kocamı Aratmadı

Selam arkadaşlar. Ben evli bir kadınım. Kocamın benden 6 yaş küçük olan bir yeğeni var adı Murat. Onunla yaşadığım çok ateşli dakikaları sizlere anlatmak istiyorum. Kocam işi gereği çok sık şehir dışına çıktığı için ben genelde evde yalnız kalırım. Bir iş seyahatinde yine yalnızdım ve o gün dışarıdan eve dönerken Muratı yolda gördüm. Bana poşetlerine yardım edeyim yenge dedi ben de kabul ettim. Eve gittikten sonra ise Muratın tek yardım ettiği poşetlerim olmadı. hemen anlatmaya başlıyorum. 180 boyunda yakışıklımı yakışlı bir delikanlı henüz daha yeni girmiş 18 yaşına oturup sohbet ediyor laflıyor oyunlar oynuyoruz oyun oynarken ona kör ebe oynayalım dedi tamam dedim gözlerimi kapattı ilk sen ebesindedi bende onu aramaya başladım buldum ve sıra ondaydı onun gözlerini iyi bağladım beni aramaya başladı elini oyana bu yana sallarken elleri göğüslerime denk geldi elledi buldum dedi ama oda bunun farkındaydı özürdilerim yenge dedi bende önemli değil dedim olur böyle şeyker dedim neyse oyunu boş verdik ben gidip yatak odasını toplayayım dedim iyi tamam dedi ama ben baya etkilenmiştiim onun hiç umrunda değildi utanmıştı yatak odasına çagırdım gel laflayalım dedim oda geldi ben iç çamaşırlarımı topluyor oda neler yaptığımı soruyordu hiç bakmıyor umursamıyordu onu etkiler zannettim ama etkilermiyordu tabi yakışıklı bizemi bakardedim kendi kendime odayı geziyor sağsola bakıyordu odamda küçük bir televizyon yanında da vcd vardı açabilirmiyim dedi aç dedim belki bir şeyler görürde etkilenir diye düşündüm cd yi açtı şok oldu bu ne dedi bende dayının cd leri dedim vay dayı dedi kapattı bilmiyordum dedi ve sen biliyordunda niye söylemedin dedi doğrusu bunu ondan hiç beklemiyordum şaşırdım bende bilmiyordum dedi tamam tamam deyip ben yatmak istiyorum dedi olur yatagğını yapayım dedim yaptım yattı bende yatak odama gidip yattım ama çıldırıyordum cd yi açtım seyrediyordum salonun ışığı yundı uykudan kalkıp tuvalete gidecekti herhalde bende su içme manasıyla kalkıp yanına gittim birde ne göreyim külarla kalkıp tuvalete gitmiş kocaman siki belli oluyor birazda üstüne kaçırmış beni görmezlikten gelip yattı belkide utantdı ertesi sabah dğün vardı düğüne gitmeyi planlıyorduk ikimizde üstümüzü giyorduk o giyinip hazırlanmış beni bekliyordu ben ise kapıyı aralık bırakıp beni takip etmesini istiyordum külot südyen sanki onu bekliyordum dayanamadı geldi onu görüyor ama çaktırmıyordum oda beni görüyordu yavaşça külodumu çıkarıp sanki kendimi seyrettiriyordum oda beni seyrediyordu fena dalmışki sorularıma cevap bile vermiyordu neyse ben bi tuvalete gideyim deyip gitti hemen araksından gittim baktım 31 çekiyor du hafif selerden anlamıştım ama çaktırmıyordu hadi çabuk çık bende girecem dedim çıktı önünü saklarcasına yanımdan geçti kumaş pantalonun dan belli oluyordu 31 çektiği daha inmemişti tuvalete girip baktım çöp kutusunda tuvalet kağdı buldum döllerini ona bulaştırmış birazda yere damlatmıltı kokladım hoşuma gitti kendi kendime ben ne yapıyorum böyle dedim sonra neyse çıkıp arabaya gittik arabayı eşimin babası sürüyordu arabada kaynanam görümcem ve bide ikitane yaşlı teyzeyle birde biz vardık araba da küçük olduğundan sığmıyorduk epeyde düğüne geçkalmıştık biz kadınlar sıkışa sıkışa beyfendiler önde rahat rahat gittiler ama yolda giderken kaynanam murat gelirken  arkada gelsin dedi anneanne olmaz ya dedi bende hemen olur olur sen gençsin dedim düğün bitti eve gelecez baktım hemen ön koltuğa oturmaya çalışıyor tuttum onu kolundan gel sen arkada oturacaksın dedim tamam dedi . biz arkaya oturduk yine sıkışmıştık yaşlı teyzeler uymaya başladı bende murata murat yol uzun zaten yogunuz gel sen benim kucağıma otur dedim olur ama ben tavana sığmam dedi bende sığarsın gel dedim tamam dedi ama dur olmaz benim bacaklarım ağrıyor dedim ben oturayım dedim olurmuk dedi sesizce olur yabancımıyız dedim tamam sen bilirsin dedi ve kaltım kucağına oturdum araba sallandıkça bende fırsat bilerek iyice bastırıyordum oda bunun farkında olsa gerek hemen tepki veriyordu yavaş yavaş siki kalkmıştı bende bunun farkına varmıştım iyice bastırıyor onu delirtiyordumoda bir yandan bastırıyordu nerdeyse eteğimi delecekti siki yice klaçalarıma sürtmeye başladı ve ben onun sikini tam amımın üstüne getirmeye çalışarak zevk almaya çalışıyordum ve sonunda başardım oda anlamıştı ama belli etmiyordu ben hopladıkça çıldırıyordum artık kendimi tutamıyor bağıraçaktım nerdeyse araba sallanmasada ben olduğum yerde sallanıyor kıvranıyordum murat ta sesini çıkartmıyor oda zevk alıyordu iyice bastırıyordu artık boşalmıştım eteğim ıslanmış tı muratta zevk almış olmalıydıki onun sikide inmişti neyse eve varmıştık artık aşaya indik eteğim kalçalarımın arasına kadar girmişti bunun farkına bile varmamışımeteğimi düzelttim hemen evçıktım muratta geldi ben yatıyorum dedi tama dur yatağını yapayım dedim yaptım yatmadan önce yenge dedi içim titredi acaba istermi keşke istese diye bekliyordum evet dedim araba da bir şeyin farkına vardınmı diye sordu neyin dedim içimden de varmammı be çocuk diyordum neyse yok bişey dedi kendi kendime kızdım vardım desene kızım dedim kendime neyin neyin diye sorunca boşver önemli değil dedi  kucağına oturdum bunum mu dedim hayır ne yapıyorsun dedi bende bunu kasdettin sandım dedim çok utandım ne yapacağımı şaırdımhemen kalktım şaka şaka dedi evet bende onu kasdettim dedi birden bir offfffffff çektim yeniden oturdum kucağına çok hainsin dedim dayanamıyorum dedi bende dedim ama olurmuki dedi bende bir defalığına olur dedimkalçalarımı sıkıp ateğimi açmaya başladı öyle bir sıkıyorduki kalçalarımı nerdeyse kıyma gibi yapacaktı bir anda yatağa sırt üstü yatırdı beniküodumu ağzıyla sıyırmaya başladı bir yandanda yalıyor öpüyordu artık dayanamadım üstüne otumaya başladım saatlerce sikiştik hertürlü şeyleri yaptık işimiz bittiğinde ilk ve son diye kendimize sonverdik ama nafile hala yapıyoruz o şimdi 23 yaşında gün gittikçede hep iyi sikmeye başladı bir gün misafirliğe gitmiştik ordada yaptık bidahaki sefer sizleri onuda anlatırım….

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Erkek Kardeşim Hiç Acımadı – Ensest Hikayesi

Herkese merhaba ben 19 yaşında bir genç kızım. Adım Filiz ve size tamamen yaşanmış bir hikayemi anlatmak istiyorum. Ben çok erken evlendim yaşım reşit olur olmaz çok sevdiğim sevgilimle evlendik ve 1 yıldır da evliyiz. Ama eşim benden 1 yaş büyük ve 20 yaşına gelince de askere gitti. Bu arada İstanbul’da yaşıyoruz. Eşim askere gidince yalnız kaldığım evde geceleri korkmaya başladım. Bu yüzden de annemleri arayıp erkek kardeşimi yanıma göndermelerini istedim. Benim erkek kardeşim benden bir yaş küçük. Adı Serdal 18 yaşında ve yakışıklı bir gençtir. Anlatacağım hikayem de onunla ilgili. Daha önce hiç aklıma onunla ilgili böyle bişey gelmedi ama kocam askerde olunca azdım.  ona karsi bireyler hizsetmezdim iki haftadir kardesim yanimda kaliyor nede olsa genc dedim ona bir oda verdim .orada kaliyordu. bende gunluk islerimle ugrasiyordum. aksamlari sohbet ederdik.yine boyle sohbet ediyorduk.  gece saat baya ilerlemisdi. ben kardesime sordum kiz arkadasin varmi dedim .oda yok abla dedi.belki

Sarhoş Annemi Arkadan Becerdim

Merhaba arkadaşlar ben annesi ve babası ayrılmış bir gencim. Annem son zamanlarda çok açık giyinmeye başlamıştı ve bu benim fazlası ile dikkatimi çekiyordu. Sanırım dul olduğu için azmıştı ve artık kendini siktirecek birilerini aramaya başlamıştı. Artık anneme hasta olmaya başlamıştım. Sürekli 31 çekerken onu hayal ediyor ve sikmek için bir fırsat kolluyordum. Neyse bir gün amacıma ulaştım ve hemen o günü sizlere anlatmak istiyorum. O gün akşam oldu bu alkol almaya başladı her zamanki gibi içtikçe yarı baygın hal aldı uzanıcam dedi kuçağıma doğru uzandı kafası aletimin yanında gecelikle yatıyor benim alet kalktı şortun arasından çıkartım dudaklarına değdirdim yalamaya başladı o an anladım canı istiyor herdaim açık olan gömleğini yırtmak ve dışarı taşmak için uğraşan 98 ölçüye sahip göğüslerine yiycek gibi bakmaları artık doğal bi davranıştı.annemle eve girdik temizliğe giriştik ilk sinyal o zaman çaktı çünkü annem temizliği kısacık kot bir şort ve içinde sütyen olmayan askılı bi bluzl

Kız Arkadaşımın Türbanlı Annesini Siktim

Merhabalar ben İlhan. 35 yaşındayım ve evliyim. Bundan 7 yıl süre kadar önce bekar olduğum dönemlerde yaşadığım ve halen unutmakta zorlandığım fantezimi sizlerle paylaşıyorum. Bekar olduğum dönemlerde hayatı hızlı bir şekilde yaşıyordum. Bu dönemler içerisinde birden fazla kızla olsam da, komşu kızının türbanlı annesiyle yaşadığım fantezimi halen tadı damaklarımdaydı. Müstakil evlerin sık olduğu bir mahallede oturduğumuz için, bizimde evimiz iki katlıydı. Ancak ben  seks hikayeleri  adına birlikteliklerimi evimizin çatı katında yapıyordum. Burada yaşadığım birden çok fantezilerimin içerisine olgun kadın Perihan da dahil olmuştu. Perihan benim görüştüğüm kız arkadaşımın annesiydi. Kız arkadaşım ile çok ileriye gidememiş olsam da, sevişmeler yaşıyordum. Hızlı geçen gençlik dönemimde sevgilim Çiğdem beni eve çağırmıştı. Annesinin evde olmadığını ve rahat bir şekilde görüşebileceğimizi söylüyordu. Bu sefer gidip sikecektim, bunu gerçekten kafama koymuştum. Evimiz yakın olduğundan heme
kart aidatı