Ana içeriğe atla

Güvenlik Personeli Cemil Kızlığımı Bozdu



Merhaba ben Müge, 23 yaşında ve üniversitede öğrenim gören bir bayanım. Çok fazla seksi vücudum olmasa da, her erkeğin beğenebileceği kriterlere sahibim. Bu kriterlerime sahip olan bir güvenlik görevlisi Cemil ise beni resmen kulübesi içerisinde beni parçalamıştı.
Cemil okumuş olduğum okulun yurdunda çalışan bir güvenlik görevlisiydi. Devamlı olarak yurdun kapısında kendisi durduğu için merhabalaşarak samimi duruma gelmiştik. Aslında bizlere sevgili yönünde teklifleri olmamıştı. Bekar olmasına rağmen normal bir arkadaş olarak görüşüyordu. Ancak bu görüşmeler o seks dolu anları yaşadığım gecede değişmişti. Cemil yurda geç kaldığım için bana sahip olmuştu.
Hafta sonları derslerimiz fazla olmadığı için kız arkadaşlarım ile dışarıda eğleniyordum. Aramızdaki kızlardan birisinin doğum günü olduğu için bir parti düzenleyecekti. Bu partiyi özel bir kafeterya kapatarak burada gerçekleştirmeyi düşünmüştü. Bizde diğer kız arkadaşlar ile hazırlanarak bu partiye gittik. Partide başka erkek arkadaşlarımız da vardı. Normal şekilde çalan müzikler eşliğinde soğuk alkolsüz içeceklerimizi içerek eğleniyorduk. Kız kıza dans etmiş olsak da, arada erkeklerde bizi dans kaldırıyordu. İçimizden bir arkadaş sizlere sürprizim var diyerek votkaları getirdi. İçtiğimiz kolaların içerisine biraz koyarak herkes tadına bakacak dedi. Ben daha önce alkol almamıştım. Bundan dolayı da almak istemedim. Ancak kız arkadaşlar içince bana da içmem yönünde ısrar etmeye başlamışlardı. Bende kırmamak adına 1-2 yudum aldım. Tadı fena değildi bende bardağın dibine kadar içtim. Sonrasında ikinci bardağı kendim istemiştim. Birkaç duble içinde gerçekten çakırkeyif olmuştum. Kendimi biliyordum ama sürekli gülmek istiyor, çılgınlar gibi de dans ediyordum. Saatin nasıl geçtiğinin farkında değildim. Yanımdaki kız arkadaşlarım hadi artık geç oldu yurda dönelim demişti. Bir arkadaşımızın arabasına binerek yurda dönmeye başladık. Yolda giderken kızlar geç kaldığımızı söyleyerek endişe duyuyordu. Tabi ki bu endişesinde haklıydı. Çünkü ailelerimiz aranacak ve bu konu hakkında bilgi verilecekti. Bunun önüne geçebilecek bir tek kişi vardı o da kapıda duran güvenlik görevlisi Cemil’di. Aramız samimi olduğu için ben bu işi çözebilirim kızlar diyerek arkadaşlarımı rahatlatmak istedim. Yurdun kapısının önüne geldiğimizde dış demir kapı kilitliydi. Cemil ise kendi kulübesi içerisinde televizyon izliyordu. Kapıya bir kaç kez tıklattık ve bizim geldiğimizi görmesini sağlamıştık. Cemil elinde cep telefonun ışığı ile bize doğru geliyordu. Yanımıza geldiğinde biziz ya diyerek gülmeye devam ediyordum. Gülmelerimden ve konuşmalarımdan hemen alkollü olduğumu anlamıştı. Gelin bakalım ama hepiniz ceza alacaksınız diyerek içeriye aldı. Aynen arabada söylediğim gibi kızlara yukarıya çıkmasını söyledim. Bende Cemil ile baş başa kaldım. Hadi Cemil sen bu işi çözersin canım diyerek, omuzlarına dokunuyordum. Maalesef yapılacak bir şey yok diyerek kulübesine döndü. Yerine oturup televizyonunu izlemeye devam etti. Güvenlik kamerasının kayıt etiğini bundan dolayı da durumu müdüre söylemesi gerektiğini söylüyordu. Ben ise bunun bir çaresi mutlaka vardır dediğimde bana doğru yanaştı. Evet var tabi ki diyerek pantolonu içerisinden sikini dışarıya çıkarttı. Bunu yalar ve beni memnun edersen tüm kayıtlar silinir demişti. Aslında fena fikir değildi. Alkollü olmanın etkisiyle de o siki ağzıma alarak yalamaya başlamıştım.
Uzun siki dudaklarım arasında emiyordum. Güvenlik görevlisi Cemil ise saçlarımı okşayarak çok güzel devam et gibi cümleler kullanıyordu. Artık siki iyice kalkmıştı. Ağzımı yırtacak durumdaydı. Şimdi pantolonunu çıkart bakalım dedi. Bende oral seks sırasında zevke geldiğim için artık ok yaydan çıktığını düşünerek söylediklerini yapmaya başladım. Pantolonu indirdim ve ince külotumu da çıkarttıktan sonra kucağına geçtim. Dizleri üzerinde oturuyordum. Bir yandan sevişiyor bir yandan da ben onun sikini oda benim göğüslerimi yalıyordu. Elimde olan sikin üzerine oturdum ve amcık içine aldım. Kucakta girip çıktıkça inleyerek kendimden geçiyordum. Bakire olduğum bile unutmuştum. Kucağında sikişirken bekaretimin kanları taşaklarına kadar akmıştı. Ancak çok zevk aldığım için kalkmak istemiyordum. Orgazm olmanın zevki sikişerek bir başkaydı. Kulübe içerisinde defalarca farklı pozisyonlarda beni sikerek beni de kendisini de tatmin etmişti.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Erkek Kardeşim Hiç Acımadı – Ensest Hikayesi

Herkese merhaba ben 19 yaşında bir genç kızım. Adım Filiz ve size tamamen yaşanmış bir hikayemi anlatmak istiyorum. Ben çok erken evlendim yaşım reşit olur olmaz çok sevdiğim sevgilimle evlendik ve 1 yıldır da evliyiz. Ama eşim benden 1 yaş büyük ve 20 yaşına gelince de askere gitti. Bu arada İstanbul’da yaşıyoruz. Eşim askere gidince yalnız kaldığım evde geceleri korkmaya başladım. Bu yüzden de annemleri arayıp erkek kardeşimi yanıma göndermelerini istedim. Benim erkek kardeşim benden bir yaş küçük. Adı Serdal 18 yaşında ve yakışıklı bir gençtir. Anlatacağım hikayem de onunla ilgili. Daha önce hiç aklıma onunla ilgili böyle bişey gelmedi ama kocam askerde olunca azdım.  ona karsi bireyler hizsetmezdim iki haftadir kardesim yanimda kaliyor nede olsa genc dedim ona bir oda verdim .orada kaliyordu. bende gunluk islerimle ugrasiyordum. aksamlari sohbet ederdik.yine boyle sohbet ediyorduk.  gece saat baya ilerlemisdi. ben kardesime sordum kiz arkadasin varmi dedim .oda yok abla dedi.belki

Sarhoş Annemi Arkadan Becerdim

Merhaba arkadaşlar ben annesi ve babası ayrılmış bir gencim. Annem son zamanlarda çok açık giyinmeye başlamıştı ve bu benim fazlası ile dikkatimi çekiyordu. Sanırım dul olduğu için azmıştı ve artık kendini siktirecek birilerini aramaya başlamıştı. Artık anneme hasta olmaya başlamıştım. Sürekli 31 çekerken onu hayal ediyor ve sikmek için bir fırsat kolluyordum. Neyse bir gün amacıma ulaştım ve hemen o günü sizlere anlatmak istiyorum. O gün akşam oldu bu alkol almaya başladı her zamanki gibi içtikçe yarı baygın hal aldı uzanıcam dedi kuçağıma doğru uzandı kafası aletimin yanında gecelikle yatıyor benim alet kalktı şortun arasından çıkartım dudaklarına değdirdim yalamaya başladı o an anladım canı istiyor herdaim açık olan gömleğini yırtmak ve dışarı taşmak için uğraşan 98 ölçüye sahip göğüslerine yiycek gibi bakmaları artık doğal bi davranıştı.annemle eve girdik temizliğe giriştik ilk sinyal o zaman çaktı çünkü annem temizliği kısacık kot bir şort ve içinde sütyen olmayan askılı bi bluzl

Kız Arkadaşımın Türbanlı Annesini Siktim

Merhabalar ben İlhan. 35 yaşındayım ve evliyim. Bundan 7 yıl süre kadar önce bekar olduğum dönemlerde yaşadığım ve halen unutmakta zorlandığım fantezimi sizlerle paylaşıyorum. Bekar olduğum dönemlerde hayatı hızlı bir şekilde yaşıyordum. Bu dönemler içerisinde birden fazla kızla olsam da, komşu kızının türbanlı annesiyle yaşadığım fantezimi halen tadı damaklarımdaydı. Müstakil evlerin sık olduğu bir mahallede oturduğumuz için, bizimde evimiz iki katlıydı. Ancak ben  seks hikayeleri  adına birlikteliklerimi evimizin çatı katında yapıyordum. Burada yaşadığım birden çok fantezilerimin içerisine olgun kadın Perihan da dahil olmuştu. Perihan benim görüştüğüm kız arkadaşımın annesiydi. Kız arkadaşım ile çok ileriye gidememiş olsam da, sevişmeler yaşıyordum. Hızlı geçen gençlik dönemimde sevgilim Çiğdem beni eve çağırmıştı. Annesinin evde olmadığını ve rahat bir şekilde görüşebileceğimizi söylüyordu. Bu sefer gidip sikecektim, bunu gerçekten kafama koymuştum. Evimiz yakın olduğundan heme
kart aidatı