Ana içeriğe atla

Dövmesinden Çok Etkilenmiştim

Herkese merhaba adım Mehmet ve 26 yaşında bekar bir erkeğim. Çalıştığım şirken düğün, mezuniyet, balo gibi partilerin organizasyon işlerini  yapıyor. Ben de bu işlerde aktif olarak rol alıyorum. Yine öyle bir işteydim ve bu defa üniversite mezuniyet partisiydi. Bütün hazırlıkları tamamlamıştık ve parti başlamıştı. Tabi hepsi üniversiteyi bitiren ve yetişkinliğe adım atan insanlar oldukları için kızlar gayet açık giyinmişti. Onları süzmemek ve penisimin kalkmaması elde değildi. İş ve aşkı ayırmalıydım ama o kadar renkli bir otamdı ki 2. Kafam buna asla izin vermiyordu.Mezuniyet törenindeki kızlardan biriyle felaket şekilde kesiştim. Masasına geçtiğinde bir isteğiniz var mı diye sordum. Hayır teşekkür ederim dedi gülümsüyerek. Rica ettim ve gözüm dövmesine takıldı. Göğüsünden aşağıya doğru muhteşem bir dövme!
Dövmen çok güzelmiş dedim. Ha evet teşekkür ederim dedi. Ney o tam olarak göremiyorum dedim. Anlatılacak bir şey değil doğaçlama bir şekil dedi. Açıkta olsaydı keşke görmeyi çok isterdim dedim. Gülümsedi. İstersen daha sonra gösterebilirim çok merak ettiysen dedi olurdeim. Numarasını yazdı birkağıda verdi. O gün mezuniyet bitti etrafı topladık filan gece 2 yi bulmuştu bizim ordan ayrılmamız. Daha ordan ayrılmadan ona mesaj atmaya başlamıştım mezuniyet nasıldi hayırlı olsun falan da filanda. Ertesi gün konuşmaya devam ettik. 3 gün için buluşma randevusu ayarladık ve 3. Gün buluştuk. Birşeyler içtik yedik filan. Dövmeni bir türlü göremedim ya dedim. Sen de ne kadar çok merak ettin dedi gülerek. İyi merak etmiyorum sormadım say dedım. Alınma hemen göstericem dedi ama burda olmaz. Nerde peki. Şimdi şunları da içer bize geçeriz olur mu film filan izleriz hemde merakını gidermiş olurum dedi. Tamam dedim. Aradan yarım saat kadar geçtik oturduğumuz yere yakın olan evlerine geçtik. Tv açtı tv izlerken gözlerim sexi göğüslerine daldı yine. Çok merak ettin al gösterim dedi çıkarttı tshirtini. Südyeninin ordan göstermeye başladı. Elimi attım ve  hafif göğüslerini sıkarak bunu da çıkart dedim. Haha deyip güldü . iyi bakalım dedi çıkarttı göğüsllerini aman allahım harika bunlar yaa dedi. Beğendin dimi dedi çoook beğendimdedim. İstersen sende yaptırabilirsin adresini verim tanıdık dedi. Onlara demiyorum göğüslerin çok müthiş görünüyorlar dedim. Güldü pislik dedi üzerini giyerken dur giyme böyle kal manzara fotoğrafı gibi dağlar arasında güzellikler filan espiri yapmaya başladım pisliksin varya filan dedi. Elleyebilir miyim çok iyi görünüyorlar dedim. Elimi uzattım ellemeye başladım. Geri çekilir gibi oluyordu bir yanda da tekrar yaklaşıyordu. İyice yanına yaklaştım ve avuçlamaya başladım. Sonra dudaklarına yapıştım birden üzerine uzandım ve dudaklarını somurarak sevişmeye başladım..
Bir anda nefes nefese kalmış altımda yılan gibi kıvranıyordu. Boynundan yalayarak göğüslerine kadar indirm ve göğüslerini yalamaya başladım. İşte bunu istiyordum dedim. Hemen yalarken göbekten amına doğru indim pantolonunu indirdim kilodunu çıkardım ve tazecik amını yalamaya başladım..Arada parmaklıyordum. Ben yaladıkca ıhhhh edip yılan gibi kıvranıyordu  uzandığı yerde. Kalktım ayağa ve üstümdekileri biran çıkartıp sikimi elime alıp ağzına verdim. Yalarken sol yanağından dışarı doğru penisimin izi çıkıyordu bastıra bastıra yalatıyordum. Birara boğazına doğru gitti kusucak gibi oldu ancak hemen kendini toparlayıp yalamaya devam etti. Direkmen ayağı kaldırdım bir ayağını da koltuğa atıp arkadan amının içine doğru sikimi girdirdim. Ouwwwhhhh diye haykırıyordum. Sikim içine girdikçe içindeki perdeler açılıyordu sanki. İlk giriş hissini bilirsiniz inanılmaz derece harika. Sikimi ileri geri yaparak tamamen sokmaya başladım ve tamamen içindeydim..
Buarada kalçasında da harika bir dövme olduğunu farkettim. Kalçasından kavradım ve arkadan pata küte çalışarak sikmeye başladım. Göğüslerini kavradım ve takır takır indirmeye başladım kalçalarına. Ohhhhh owuuwhhhhhhh omghhhhhowyeaahhmmımm ohhhhhh nasıl bir zevk anlatamam şuanda sikim taş gibi oldu anlatmaya çalışırken. Aynı pozisyonda uzun bir süre siktikten sonra oturdum koltuğa ve bana ters dönüp bacaklarını açmasını söyledim. Aynı cinselhikaye.net şekilde ters döndü ve uzun bacaklarını açıp yarrağımı kendi eli ile içine aldı ve üzerimde zıplamaya başladı. Ohhhhhhhhhhh Ohhh o oh ohhhhhh ohhhh ohhhhhhhhhhhhh ohhh zevke geliyordum deliler gibi. Zıpladıkça o  da ımhhhahhhhhhhwhhhahhhhhhahhhhhımmmmowhhhımmmmm kendinden geçiyordu. Yeterince kendinden geçiyordu. Bir süre üzerimde zıpladıktan sonra ayağa kalktık dudakalrına yapıştım ve uzun bir süre seviştik. Tekrar oral sex yaptık sonra yatağa uzandırıp arkadan amının içine sikimi yerleştirdim ve iki elimden destek alarak şak şak şak sikmeye başladım. Owwhh ımhhh diye inledikçe hızlanıyordum. O inledikçe ben hızlanıyordum. Artık dayanacak gücüm kalmamıştı ve oracıkta sikimi çektiğim gibi dövmelerine boşaldım. Bak manzarana manzara kattım işte ne güzel dedim boşaldıktan sonra pislik dedi vurdu birtane. Duşa girdik. Çıkmaya kalmadan birdaha sikiştik 2. Postada ağzını doldurdum tamamen. 3. De göğüslerine boşaldım ohhh miss gibi hatundu. Hala arada bir çok zor durumda kalınca çakarım ona..

Yorumlar

  1. 05432828618 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU HOŞ Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK YAPMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR VE GERCEK SEKSI FANTAZIYI TATMAYI ARZLYN KALIN VE BUYUK SEVEN19 VE 70 YAŞ ARASI DUL OLGUN TONBUL EVLİ BEKAR KAPALI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 05432828618

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Erkek Kardeşim Hiç Acımadı – Ensest Hikayesi

Herkese merhaba ben 19 yaşında bir genç kızım. Adım Filiz ve size tamamen yaşanmış bir hikayemi anlatmak istiyorum. Ben çok erken evlendim yaşım reşit olur olmaz çok sevdiğim sevgilimle evlendik ve 1 yıldır da evliyiz. Ama eşim benden 1 yaş büyük ve 20 yaşına gelince de askere gitti. Bu arada İstanbul’da yaşıyoruz. Eşim askere gidince yalnız kaldığım evde geceleri korkmaya başladım. Bu yüzden de annemleri arayıp erkek kardeşimi yanıma göndermelerini istedim. Benim erkek kardeşim benden bir yaş küçük. Adı Serdal 18 yaşında ve yakışıklı bir gençtir. Anlatacağım hikayem de onunla ilgili. Daha önce hiç aklıma onunla ilgili böyle bişey gelmedi ama kocam askerde olunca azdım.  ona karsi bireyler hizsetmezdim iki haftadir kardesim yanimda kaliyor nede olsa genc dedim ona bir oda verdim .orada kaliyordu. bende gunluk islerimle ugrasiyordum. aksamlari sohbet ederdik.yine boyle sohbet ediyorduk.  gece saat baya ilerlemisdi. ben kardesime sordum kiz arkadasin varmi dedim .oda yok abla dedi.belki

Sarhoş Annemi Arkadan Becerdim

Merhaba arkadaşlar ben annesi ve babası ayrılmış bir gencim. Annem son zamanlarda çok açık giyinmeye başlamıştı ve bu benim fazlası ile dikkatimi çekiyordu. Sanırım dul olduğu için azmıştı ve artık kendini siktirecek birilerini aramaya başlamıştı. Artık anneme hasta olmaya başlamıştım. Sürekli 31 çekerken onu hayal ediyor ve sikmek için bir fırsat kolluyordum. Neyse bir gün amacıma ulaştım ve hemen o günü sizlere anlatmak istiyorum. O gün akşam oldu bu alkol almaya başladı her zamanki gibi içtikçe yarı baygın hal aldı uzanıcam dedi kuçağıma doğru uzandı kafası aletimin yanında gecelikle yatıyor benim alet kalktı şortun arasından çıkartım dudaklarına değdirdim yalamaya başladı o an anladım canı istiyor herdaim açık olan gömleğini yırtmak ve dışarı taşmak için uğraşan 98 ölçüye sahip göğüslerine yiycek gibi bakmaları artık doğal bi davranıştı.annemle eve girdik temizliğe giriştik ilk sinyal o zaman çaktı çünkü annem temizliği kısacık kot bir şort ve içinde sütyen olmayan askılı bi bluzl

Kız Arkadaşımın Türbanlı Annesini Siktim

Merhabalar ben İlhan. 35 yaşındayım ve evliyim. Bundan 7 yıl süre kadar önce bekar olduğum dönemlerde yaşadığım ve halen unutmakta zorlandığım fantezimi sizlerle paylaşıyorum. Bekar olduğum dönemlerde hayatı hızlı bir şekilde yaşıyordum. Bu dönemler içerisinde birden fazla kızla olsam da, komşu kızının türbanlı annesiyle yaşadığım fantezimi halen tadı damaklarımdaydı. Müstakil evlerin sık olduğu bir mahallede oturduğumuz için, bizimde evimiz iki katlıydı. Ancak ben  seks hikayeleri  adına birlikteliklerimi evimizin çatı katında yapıyordum. Burada yaşadığım birden çok fantezilerimin içerisine olgun kadın Perihan da dahil olmuştu. Perihan benim görüştüğüm kız arkadaşımın annesiydi. Kız arkadaşım ile çok ileriye gidememiş olsam da, sevişmeler yaşıyordum. Hızlı geçen gençlik dönemimde sevgilim Çiğdem beni eve çağırmıştı. Annesinin evde olmadığını ve rahat bir şekilde görüşebileceğimizi söylüyordu. Bu sefer gidip sikecektim, bunu gerçekten kafama koymuştum. Evimiz yakın olduğundan heme
kart aidatı