Ana içeriğe atla

İş Arkadaşımla Müthiş Hikayemiz

Merhaba arkadaşlar. Size hemen iş yerimin karşısında çalışan bir kadınla yaşadığım müthiş hikayemi anlatacağım. Her gün bu kadınla karşılıklı olarak bakışırdık. İkimiz de birbirimize karşı boş değildik ama bunu bir türlü gösteremiyorduk. Kadın her gün işe mini eteği ile gelir ve karşıdan karşıya beni çok azdırırdı. Bu arada iş yerinin karşısı deyince aynı binadayız odalar karşılıklı yani onu net olarak görebiliyorum.  Bir gün onu fotokopi odasına davet ettim ve çıkardım masaya. Attım bacaklarını omza. Ben yeni iş yerimde hovardalık yapmamak için pek bakmıyordum kimseye. bir kaç gün sonra elinde çayla geldi sevgi. eşim öleli cok oldu ben insanlarla samimi olurum ama sen yanlış anlama dedi. bana çay ikram etti. önce bir süzdüm gayet alımlı benim sevdiğim gibi iri kalçalı ve iri göğüslüydü. bende açıldım kendisine bak , benim adım çıkmış 90 a inmez seksene . benle çok fazla muhatap olma madem dulsun, adın çıkar dedim.
zaman zaman bana çay getiriyordu , sohbet ederek zaman geçiriyorduk, bir gün msn adresime çocuğunun adresini de eklememi istedi, çocuğunun sıkıldığını söyledi. bende tamam dedim ve ekledim. bir kaç gün sonra ölen kocasının mevlidini yapacağını benimde gelmemi istedi, bana evini tarif etti. mevlüde gittim ama çok fazla kalmadım. ertesi gün akşam yazışmaya başladık, ben Camfrogda bir hatunla sanal seks yapıyordum, bir taraftanda ona yaszıyordum. cf de yazdığım hatuna; O AMCIĞINI YALAMAK İSTİYORUM diye yazdım ama ileti msn den gitti. ya kusura bakma başka birine yazıyordum sana eldi dedim. önemli değil dedi bir saat kadar sohbet ettikten sonra bana; Ben bira içiyorum , gel beraber içelim dedi. saat:01.00 sıralarıydı. o zaman anladım ki BANA VERECEK . hemen teklifi kabul ettim.
evi bana yürüme 30 dakka mesafedeydi. yürüyerek gittim telefonla sokağa geldiğimi söyleyince bana sana anahtarı atacağım dedi ve bir havluya sardığı anahtarı 3. kattan aşağı attı. havluya sarılı olduğu için anahtar sesyapmadı sokakta . anladım ki daha önce eve adam çok almış . evine girdim yer fıstığı ve bira vardı. birlikte içmeye başladık. kıçında donu vardı , don götüne öyle yapışmıştı ki içimden ; O GÖTÜ Bİ YALASAM DA SİKSEM diye geçirdim. birer bardak bira içtik , o ben mutfaktan bişeyler daha alayım dedi ve mutfağa gitti. bende arkasından gittim. buzdolabinın kapısını açmış eğilmiş bişeyler yapıyorduku kazık gibi sikimi arkadan götünün arasına yaslayarak. elerimle iri göğüslerini avuçladım ve aniden geri döndü. döner dönmez dudakalarına yapıştım. dudaklarını adeta kemiriyordum. bir taraftan inliyor bi taraftan kazık gibi sikimi avuçluyordu. elimi donun üstünden amına attığımda ıslanmış olduğunu farkettim.
Amı adeta yanıyordu, elimi donuna attığımda kılları topur olmuş içi sulu bir am avuçlarımdaydı. ben buna dayanamam dedim ve onu mutfak tezgahına yaslayarak eğilim amının suyunu yalamaya başladım. ben yaladıkça başımı bastırıyordu amcığına , oracıkta domalttım önce sikimi ağzına verip yalamasını ve emmesini sağladıktan sonra arkadan amcığına bastım. amını sikerken arkadan o güzel götünü okşuyordum. simsiyah kılların arasından pembe amının dudaklaını gördüm. ne tatlı duruyorlardı. sikimi amdan çıkarıp dudaklarımı dayadım o kıllı ama, dilimi amcığın içine sokup çıkararak dilemle siktim biraz. göt deliği dikkatimi çekti, büzülüp açılıyordu, dilimi göt deliğine soktuğumda inlemesi ile boşalması bir oldu. bir taraftan da ağlıyordu, neden ağladığını sordum bana; 8 senedir sikilmedim zevkten ağlıyorum dedi.
elinden tuttum ve onu bira içtiğimiz odaya götürdüm. kanepeyi açtırdım , sırt üstü uzandım ve bal kutunu ağzıma ver sikimi yala diye emrettim. dediğimi yaptı, ben iki elimle göt yanaklarını açarak amının tüylerini dişlerimin arasında çekiştirmeye , götünün deliğini yalamaya başladım. götüne attığım her dil darbesinde büzülüp açılıyordu. amı kasıla kasıla sulanıyordu. SENİ NASIL SİKMEMİ İSTERSİN diye sordum . kucağına oturmak istiyorum dedi. şimdi yüzyüzeydik. alttan amına pompalarken , üstten dudaklarımız birbirini yiyordu. ellerimi kalçalarına atmış okşuyordum. o kıllı am öyle coşmuştu ki am suyundan kanepe ıslanmıştı.
Kucağımdan indirmeden kanepeye yatırdım. şimdi dizlerini geri çekmiş, amını pompalatıyordu. sokup çıkardıkça inliyor, bağırtısı odayı inletiyordu. sesini kimse duymasın diye dudaklarına yumulduğumda ise dudaklarımı ısırıp parçalıyordu. canımın acısından aldığım zevki unutuyordum.
Bu böyle olmayacak domal dedim ve onu kanepede domalttım. eğilip am suyunu ve götünü yaladıktan sonra sikimi amına geçirdim. orta parmağımı da göt deliğine, amına sikimi sokup , götünden parmağımı çekiyor. götüne parmağımı sokup amından sikimi çekiyordum. yastığa kapanmış , bir taraftan ağlıyor bir taraftan inliyordu. çok geçmeden boşaldı. sıra bendeydeydi. yere yattım sırt üstü , götünü bana dönerek sikime oturdu. kalçalarını yukarı aşağı indirip kaldırırken bende alttan pompalamaya devam ettim ve bir volkan gibi patladım. kucağımdan itekleyerek kaldırdım. sikimin başını tutarak lavaboya gittim, tuvalete boşaldım.

Yorumlar

  1. 05432828618 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU HOŞ Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK YAPMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR VE GERCEK SEKSI FANTAZIYI TATMAYI ARZLYN KALIN VE BUYUK SEVEN19 VE 70 YAŞ ARASI DUL OLGUN TONBUL EVLİ BEKAR KAPALI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 05432828618

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Erkek Kardeşim Hiç Acımadı – Ensest Hikayesi

Herkese merhaba ben 19 yaşında bir genç kızım. Adım Filiz ve size tamamen yaşanmış bir hikayemi anlatmak istiyorum. Ben çok erken evlendim yaşım reşit olur olmaz çok sevdiğim sevgilimle evlendik ve 1 yıldır da evliyiz. Ama eşim benden 1 yaş büyük ve 20 yaşına gelince de askere gitti. Bu arada İstanbul’da yaşıyoruz. Eşim askere gidince yalnız kaldığım evde geceleri korkmaya başladım. Bu yüzden de annemleri arayıp erkek kardeşimi yanıma göndermelerini istedim. Benim erkek kardeşim benden bir yaş küçük. Adı Serdal 18 yaşında ve yakışıklı bir gençtir. Anlatacağım hikayem de onunla ilgili. Daha önce hiç aklıma onunla ilgili böyle bişey gelmedi ama kocam askerde olunca azdım.  ona karsi bireyler hizsetmezdim iki haftadir kardesim yanimda kaliyor nede olsa genc dedim ona bir oda verdim .orada kaliyordu. bende gunluk islerimle ugrasiyordum. aksamlari sohbet ederdik.yine boyle sohbet ediyorduk.  gece saat baya ilerlemisdi. ben kardesime sordum kiz arkadasin varmi dedim .oda yok abla dedi.belki

Sarhoş Annemi Arkadan Becerdim

Merhaba arkadaşlar ben annesi ve babası ayrılmış bir gencim. Annem son zamanlarda çok açık giyinmeye başlamıştı ve bu benim fazlası ile dikkatimi çekiyordu. Sanırım dul olduğu için azmıştı ve artık kendini siktirecek birilerini aramaya başlamıştı. Artık anneme hasta olmaya başlamıştım. Sürekli 31 çekerken onu hayal ediyor ve sikmek için bir fırsat kolluyordum. Neyse bir gün amacıma ulaştım ve hemen o günü sizlere anlatmak istiyorum. O gün akşam oldu bu alkol almaya başladı her zamanki gibi içtikçe yarı baygın hal aldı uzanıcam dedi kuçağıma doğru uzandı kafası aletimin yanında gecelikle yatıyor benim alet kalktı şortun arasından çıkartım dudaklarına değdirdim yalamaya başladı o an anladım canı istiyor herdaim açık olan gömleğini yırtmak ve dışarı taşmak için uğraşan 98 ölçüye sahip göğüslerine yiycek gibi bakmaları artık doğal bi davranıştı.annemle eve girdik temizliğe giriştik ilk sinyal o zaman çaktı çünkü annem temizliği kısacık kot bir şort ve içinde sütyen olmayan askılı bi bluzl

Kız Arkadaşımın Türbanlı Annesini Siktim

Merhabalar ben İlhan. 35 yaşındayım ve evliyim. Bundan 7 yıl süre kadar önce bekar olduğum dönemlerde yaşadığım ve halen unutmakta zorlandığım fantezimi sizlerle paylaşıyorum. Bekar olduğum dönemlerde hayatı hızlı bir şekilde yaşıyordum. Bu dönemler içerisinde birden fazla kızla olsam da, komşu kızının türbanlı annesiyle yaşadığım fantezimi halen tadı damaklarımdaydı. Müstakil evlerin sık olduğu bir mahallede oturduğumuz için, bizimde evimiz iki katlıydı. Ancak ben  seks hikayeleri  adına birlikteliklerimi evimizin çatı katında yapıyordum. Burada yaşadığım birden çok fantezilerimin içerisine olgun kadın Perihan da dahil olmuştu. Perihan benim görüştüğüm kız arkadaşımın annesiydi. Kız arkadaşım ile çok ileriye gidememiş olsam da, sevişmeler yaşıyordum. Hızlı geçen gençlik dönemimde sevgilim Çiğdem beni eve çağırmıştı. Annesinin evde olmadığını ve rahat bir şekilde görüşebileceğimizi söylüyordu. Bu sefer gidip sikecektim, bunu gerçekten kafama koymuştum. Evimiz yakın olduğundan heme
kart aidatı