Ana içeriğe atla

Zenci Adama Beni Zorla Siktirdi

Merhabalar ben Aybüke. 25 yaşında ve sempatik bir bayanım. Ancak seks konusunda biraz azgın olduğun için farklı erkekler ile birlikte olarak zamanımı geçirmek bana heyecan veriyor. Bundan dolayı da bir erkek ile sevgili kalamıyorum. Sevgili olarak biriyle takıldığım dönemlerde dahi, başka bir erkeği koynuma alarak kaçamak yaşadığım olmuştur. İşte bu şekilde azgın bir yapım olmasından ötürü son yaşadığım seks fantezim sırasında erkek arkadaşıma yakalanmıştım. Benimle bir erkek ile sevişirken görmesi çok fazla tepkisini almayacağımı düşünmüştüm. Ancak aradan geçen bir iki hafta sonra, bana öyle bir ceza vermişti ki, benim için ödül sayılabilecek bir cezaydı. Kendisine ait evde yatağa bağladıktan sonra zenci adama tecavüz ettirmişti.
Erkek arkadaşıma yakalandıktan sonra görüşmelerimiz eskisi gibi devam ediyordu. Bundan dolayı da bana karşı kırgın olmadığını düşündüğüm için bende çaktırmadan ilişkime devam ediyordum. Kendisiyle daha önce hiç yatmamıştım. Ancak kısa süreli olan bir sevişmemiz olmuştu. İçime girmeye cesaret edemediği için, sadece sevişmek ile yetinmiştik. Hafta içerisinde bir akşamüzeri kafeteryada buluşmuştuk. Bu hafta sonu için hazırlık yapmamı isteyerek bana karşı bir sürprizi olacağını söylemişti. Bu sürpriz kendisine ait evde olacağını söyleyerek, beni oldukça heyecanlandırmıştı. Buluşma yerinden eve döndüğümde bu sürprizin ne olacağını düşünmeye başlamıştım. Ancak bir türlü düşüncelerime bunu yansıtamıyordum.
Beklenen gün gelmişti. Hafta sonu direkt olarak erkek arkadaşımın evine gittim. Kapıda beni karşıladıktan sonra evde kimsenin olmadığını söyleyerek rahat olmamı istemişti. Bu yaptığı hareketlerden burnuma seks kokusu almaya başlamıştım. Direkt olarak beni yatak odasına götürmedi, öncelikle salona geçtik ve kahvemizi yudumlayarak sohbet ediyorduk. Seks konuşmak yerine benimle havadan sudan konuşuyordu. Artık ben dayanamadım ve dudaklarını öpmeye çalıştım. Beni itekleyerek burada olmaz hadi yatak odasına geçelim dedi. Yatak odasına geçtiğimizde, beni sırt üstü yatırdı. Elimden ve ayaklarımdan yatağa bağladı. Ne yapıyorsun dediğimde sürprizimi bekle dedi. Bende kendisine güvendiğim için pek endişem yoktu. Ellerimi ve ayaklarımı da bağladıktan sonra gözlerimi de bağlamıştı. Heyecan içerisinde artık beklemeye devam ediyordum. Gözlerim bağlıydı bundan dolayı oda içerisinde ne olup bittiğini bilmiyordum. Biraz zaman geçtikten sonra üzerimdeki kıyafetlerimin çıkarıldığını hissediyordum. Gülümsemeye başladığımda, erkek arkadaşım sessiz ol ve keyfine bak diyerek beni yönlendiriyordu. Altımdan pantolonum çıktıktan sonra sadece külotum kalmıştı. Üzerimdeki gömleğimi de çıkartarak iç çamaşırlarımla kalmamı sağladı. Sonra dokunuşlar devam ediyordu. Ancak bu el büyüktü ve göğüslerimi avuçladığında avuçları içerisinde kayboluyordu. Enteresan bir durum olsa da, ben aldığım zevkten ötürü sesimi çıkartmıyordum. Dudaklarımın üzerine kalın bir şey dayanmıştı ve arkadan erkek arkadaşımın sesi geliyor, hadi yala aşkım diyordu. Kalın siki ağzıma almaya başladığımda, çok büyük olduğunu hissedebiliyordum. Çünkü gerçekten ağzıma sığmıyordu. Ancak üzerimdeki kişi nefes alış verişi ile zevk aldığını gösteriyor ve ağzımın içerisine köklüyordu. Bu yaptığım oral seks beni sulandırmıştı. Ağzımdan sikini çekti ve bacaklarım arasından külotumu çıkartmaya başladı. Sulanmış olan amcık üzerinde dilin dolaştığını hissediyordum. Gerçekten çıldırtıcı düzeyde yalıyordu. Artık dayanamaz duruma geldiğim için hadi sik beni dedim. O yaladığım kalın sikin bir anda amcık içine köklendiğini hissettim. Bugüne kadar yediğim en büyük yarak diyebilirim. Hiç böylesini daha önce yememiştim. Bacaklarım arasında gidip geliyor, beni zevkten uçuruyordu. Gözlerimdeki bandajı çıkaran erkek arkadaşım üzerimde bir zenci adamın beni siktiğini göstermişti. Şok içerisinde adama bakarken, bacaklarım arasında gidip gelen sikin verdiği zevkten ötürü ses çıkartmamıştım. Erkek arkadaşıma bakarak gülümseyip, mükemmel sikiyor, devam etsin dedim. Ellerimi ve ayaklarımı çözdürüp zenci adamın kucağına ben çıkarak kalın sikin keyfini çıkartmaya başladım. Erkek arkadaşım ise sinirlenerek odayı terk etmişti. Ben ise zenci adamın kucağında zıplayışımı sürdürüyordum. Aslında bu bana tecavüz değil bir ödül olmuştu.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Erkek Kardeşim Hiç Acımadı – Ensest Hikayesi

Herkese merhaba ben 19 yaşında bir genç kızım. Adım Filiz ve size tamamen yaşanmış bir hikayemi anlatmak istiyorum. Ben çok erken evlendim yaşım reşit olur olmaz çok sevdiğim sevgilimle evlendik ve 1 yıldır da evliyiz. Ama eşim benden 1 yaş büyük ve 20 yaşına gelince de askere gitti. Bu arada İstanbul’da yaşıyoruz. Eşim askere gidince yalnız kaldığım evde geceleri korkmaya başladım. Bu yüzden de annemleri arayıp erkek kardeşimi yanıma göndermelerini istedim. Benim erkek kardeşim benden bir yaş küçük. Adı Serdal 18 yaşında ve yakışıklı bir gençtir. Anlatacağım hikayem de onunla ilgili. Daha önce hiç aklıma onunla ilgili böyle bişey gelmedi ama kocam askerde olunca azdım.  ona karsi bireyler hizsetmezdim iki haftadir kardesim yanimda kaliyor nede olsa genc dedim ona bir oda verdim .orada kaliyordu. bende gunluk islerimle ugrasiyordum. aksamlari sohbet ederdik.yine boyle sohbet ediyorduk.  gece saat baya ilerlemisdi. ben kardesime sordum kiz arkadasin varmi dedim .oda yok abla dedi.belki

Sarhoş Annemi Arkadan Becerdim

Merhaba arkadaşlar ben annesi ve babası ayrılmış bir gencim. Annem son zamanlarda çok açık giyinmeye başlamıştı ve bu benim fazlası ile dikkatimi çekiyordu. Sanırım dul olduğu için azmıştı ve artık kendini siktirecek birilerini aramaya başlamıştı. Artık anneme hasta olmaya başlamıştım. Sürekli 31 çekerken onu hayal ediyor ve sikmek için bir fırsat kolluyordum. Neyse bir gün amacıma ulaştım ve hemen o günü sizlere anlatmak istiyorum. O gün akşam oldu bu alkol almaya başladı her zamanki gibi içtikçe yarı baygın hal aldı uzanıcam dedi kuçağıma doğru uzandı kafası aletimin yanında gecelikle yatıyor benim alet kalktı şortun arasından çıkartım dudaklarına değdirdim yalamaya başladı o an anladım canı istiyor herdaim açık olan gömleğini yırtmak ve dışarı taşmak için uğraşan 98 ölçüye sahip göğüslerine yiycek gibi bakmaları artık doğal bi davranıştı.annemle eve girdik temizliğe giriştik ilk sinyal o zaman çaktı çünkü annem temizliği kısacık kot bir şort ve içinde sütyen olmayan askılı bi bluzl

Kız Arkadaşımın Türbanlı Annesini Siktim

Merhabalar ben İlhan. 35 yaşındayım ve evliyim. Bundan 7 yıl süre kadar önce bekar olduğum dönemlerde yaşadığım ve halen unutmakta zorlandığım fantezimi sizlerle paylaşıyorum. Bekar olduğum dönemlerde hayatı hızlı bir şekilde yaşıyordum. Bu dönemler içerisinde birden fazla kızla olsam da, komşu kızının türbanlı annesiyle yaşadığım fantezimi halen tadı damaklarımdaydı. Müstakil evlerin sık olduğu bir mahallede oturduğumuz için, bizimde evimiz iki katlıydı. Ancak ben  seks hikayeleri  adına birlikteliklerimi evimizin çatı katında yapıyordum. Burada yaşadığım birden çok fantezilerimin içerisine olgun kadın Perihan da dahil olmuştu. Perihan benim görüştüğüm kız arkadaşımın annesiydi. Kız arkadaşım ile çok ileriye gidememiş olsam da, sevişmeler yaşıyordum. Hızlı geçen gençlik dönemimde sevgilim Çiğdem beni eve çağırmıştı. Annesinin evde olmadığını ve rahat bir şekilde görüşebileceğimizi söylüyordu. Bu sefer gidip sikecektim, bunu gerçekten kafama koymuştum. Evimiz yakın olduğundan heme
kart aidatı